• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    26.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5022, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2267596
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 26.11.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Fagkonsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Bergen byarkiv er Bergen kommunes arkivinstitusjon og arkivmyndighet, med et stort og sammensatt fagmiljø. Avdeling Sentralarkivet har ansvar for dokumentfangst, journalføring og digital arkivering for de fleste enheter i kommunen. Avdelingen er i endring, det arbeides med økt digitalisering, innføring av nye systemer, prosessforbedringer, mm. Vi er nå på jakt etter en ny medarbeider.

Arbeidsoppgaver
-Daglig arkivdrift, herunder dokumentmottak og journalføring.
-Arbeide med kvalitetssikring av arkivene.
-Arbeide med arkiv-/systemforvaltning og brukerstøtte.
-Delta i arbeid med prosessforbedring.
-Delta i ulike arkivfaglige prosjekter og utviklingsarbeid.





Kvalifikasjoner
-Relevant utdanning på bachelornivå, gjerne med arkiv-/dokumentfag i fagkretsen.
-Erfaring med digital arkiv- og dokumentforvaltning (Noark-system).
-Generelt gode IT-kunnskaper.
-Kunnskap om saksbehandling i offentlig/kommunal forvaltning.
-Kunnskap om regelverk på arkivområdet.
-God muntlig og skriftlig fremstillingsevne.






Personlige egenskaper
Byarkivet søker en ansvarsbevisst og positiv medarbeider som er effektiv og nøyaktig. Du må være serviceinnstilt og samarbeidsorientert, men også kunne arbeide selvstendig i en hektisk arbeidshverdag. Du må ha en god generell digital forståelse og kompetanse. Personlig egnethet som evne å uttrykke deg godt muntlig og skriftlig og gode samarbeidsevner vil bli vektlagt.

Vi tilbyr
Varierte og spennende arbeidsoppgaver i et av landets største arkivfaglige miljø. God offentlig pensjonsordning. Fleksibel arbeidstidsordning i IA-bedrift. Lønn etter avtale. Boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring. Stillingsbrøk 100%. Tiltredelse snarest.

 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    26.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5022, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2267596
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 26.11.2019