Bedrift
Rendalen kommuneSøknadsfrist
10.06.2025Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2484, RENDALEN
RENDALEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6213943Se her for andre jobber fra Rendalen kommune
Rendalen kommune
Fagarbeider teknisk - 50% fast stilling
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Virksomheten Plan, næring og drift:
Virksomheten har ansvaret for jord-, skog-, miljø- og utmarksforvaltning, arealplanlegging, oppmåling, byggesaksbehandling, næringsutvikling og kommunal drift. Virksomheten har om lag 24 årsverk fordelt på 26 ansatte.
Vi har fokus på et godt arbeidsmiljø som skal gi oss bedre og mer effektiv tjenesteproduksjon. Rendalen kommune er inne i en aktiv utvikling, med mange oppgaver som må løses i årene som kommer, og her vil digitale verktøy være et satsingsområde.
Kort om stillingen:
• Vi har ledig 50% fast stilling som fagarbeider teknisk.
Arbeidsoppgaver:
• Drift og vedlikehold av kommunale bygg med uteområde for å sikre trygg og kontinuerlig drift
• Drift og vedlikehold av byggetekniske anlegg, inkludert varmesentral, ventilasjon, SD-anlegg, brann- og nødlys, bassengdrift m.m.
• Energioppfølging
• Oppfølging av underleverandører/serviceavtaler
• Internkontroll av bygg og tekniske anlegg, samt tilstandskartlegging IKT
• Følge opp ansvaret i henhold til forskrift om brannforebyggelse
• Systematisk planlegging av drift og vedlikehold
• Deltakelse i roterende beredskapsvaktordning
• Andre oppgaver vil bli lagt til stillingen
Kvalifikasjoner:
• Fagbrev innen håndtverk- eller anleggsrettet fag er ønskelig, men søkere med god erfaring innen relevante fagområder vil også bli vurdert
• Beherske skriftlig og muntlig norsk
• Førerkort klasse B - med førerkort klasse BE som en fordel
• Være tilpasningsdyktig, serviceorientert og villig til å ta i et tak der det trengs
• Villig til å gjennomføre nødvendig kursing for å ivareta stillingens oppgaver og kontinuerlig utvikle sine ferdigheter
• Gode datakunnskaper og erfaring med drift av IKT-løsninger for bygg er en fordel
Personlige egenskaper:
• Lagspiller som trives med å jobbe sammen med andre for å oppnå felles mål
• Har en naturlig evne til å hjelpe andre og finne kreative løsninger på utfordringer
• Din tilpasningsdyktighet og positive holdning gjør deg til en verdifull ressurs i enhver situasjon
• Ha en genuin interesse for byggdrift og er alltid ivrig etter å lære mer om feltet
• Du kan arbeide selvstendig, men har også sterke samarbeidsevner som gjør deg til et effektivt teammedlem
• Din optimisme og positive holdning smitter over på kolleger og skaper et godt arbeidsmiljø
• Du tar initiativ og finner løsninger på egen hånd, noe som gjør deg til en pålitelig medarbeider
• Du er idérik og har en sterk driv for kontinuerlig forbedring og utvikling
• Den som blir tilsatt må legge fram gyldig politiattest ikke eldre enn 3 måneder
• Personlige egnethet vil bli vektlagt
Vi kan tilby:
• Gode vilkår for fleksibilitet og utvikling med formål om å gi en bedre og mer effektiv tjeneste
• Utfordrende, interessante og varierte arbeidsoppgaver
• Gode muligheter for faglig utvikling gjennom kurs, tilleggsutdanning mm.
• Tverrfaglig, positivt og inkluderende arbeidsmiljø
• Bedriftshelsetjeneste
• Fleksibel arbeidstid
• Lønn etter gjeldende avtaleverk
• Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår som fremgår av lover, reglement og gjeldende avtaler.
Rendalen kommune har som hovedregel at stillingssøkere skal være offentlige jf. § 25 i offentlighetsloven.
Bedrift
Rendalen kommuneSøknadsfrist
10.06.2025Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2484, RENDALEN
RENDALEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6213943Se her for andre jobber fra Rendalen kommune