• Bedrift
    Halden kommune
  • Søknadsfrist
    27.02.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Fag- / Svennebrev
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1771, HALDEN
    HALDEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1278459
  • Se her for andre jobber fra Halden kommune
  • Oppdatert 06.02.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Halden kommune

Fagarbeider IT 100% stilling i Halden kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Det er ledig 100% fast stilling som fagarbeider IT i Halden kommune.

Beskrivelse av arbeidssted

Stillingen som fagarbeider har utedrift og drift av IT-utstyr som sitt hovedarbeidsområde i Halden og Aremark kommune. Stillingen er knyttet til kommunens avdeling for IT under enhet IT og arkiv. Avdelingen har i dag 5 ansatte rådgivere/konsulenter + leder. Vi betjener ca. 100 lokasjoner, 2.300 ansatte og 3.800 elever i grunnskolen. Halden kommune har satt ut mye av driften til ekstern leverandør.

 

Stillingens arbeidsområder/oppgaver

Support for sluttbrukere

Feilretting av IT-utstyr, nettverk, telefoner etc.

Klargjøre og sette opp nye PC'er basert på System Center og Intune

Innkjøp og oppfølging av bestillinger

Ansvar for dokumentasjon av lokasjonenes infrastruktur

Drift av annet perifert utstyr som for eksempel skrivere, digitale tavler, projektor etc.

Ansvar for strukturering og planlegging av egne oppgaver

 

Ønskede kvalifikasjoner og utdanning

Fagbrev i IT-drift eller relevant erfaring

God skriftlig og muntlig fremstillingsevne

 

Personlige egenskaper

Vi ønsker en medarbeider som er glad i å jobbe med mennesker, yter god service, arbeider selvstendig og nøyaktig, som lærer raskt og ser muligheter for gode løsninger.

Høy arbeidskapasitet og evne til å jobbe strukturert

Gode samarbeidsevner

Personlig egnethet blir vektlagt

 

Du må ha førerkort for personbil

 

Vi tilbyr:

Arbeid i en stor organisasjon med høy og variert kompetanse

Fleksitid

 

Generelle betingelser

Lønn ihht. gjeldende tariffavtale.

Pliktig medlemskap i Halden kommunale pensjonskasse med 2%.

 

Stillingen er ledig fra 1. januar 2019 og er fast ansettelse med 6 mnd. prøvetid.

 

Søknad sendes

Søknad med CV sendes elektronisk via Halden kommunes hjemmeside  - www.halden.kommune.no - "Ledige stillinger".

Ved behov for veiledning ved utfylling av elektronisk søknad, kontakt Halden kommunes servicesenter.

Attester og vitnemål må medbringes ved evt. intervju.

Dersom det går fram av din søknad at du ønsker konfidensiell behandling, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig, selv om søker selv har bedt om konfidensiell behandling. Søker vil da få informasjon om dette - jfr. Offentleglova  §25.

Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.


Kontaktperson

May-Britt Jonassen, enhetsleder IT og Arkiv, mobil: 92432900, may.britt.jonassen@halden.kommune.no



 

  • Bedrift
    Halden kommune
  • Søknadsfrist
    27.02.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Fag- / Svennebrev
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1771, HALDEN
    HALDEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1278459
  • Se her for andre jobber fra Halden kommune
  • Oppdatert 06.02.2019