Bedrift
Halden kommuneSøknadsfrist
27.02.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
Fag- / SvennebrevArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1771, HALDEN
HALDEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
1278459Se her for andre jobber fra Halden kommune
- Oppdatert 06.02.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Halden kommune
Fagarbeider IT 100% stilling i Halden kommune
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Det er ledig 100% fast stilling som fagarbeider IT i Halden kommune.
Beskrivelse av arbeidssted
Stillingen som fagarbeider har utedrift og drift av IT-utstyr som sitt hovedarbeidsområde i Halden og Aremark kommune. Stillingen er knyttet til kommunens avdeling for IT under enhet IT og arkiv. Avdelingen har i dag 5 ansatte rådgivere/konsulenter + leder. Vi betjener ca. 100 lokasjoner, 2.300 ansatte og 3.800 elever i grunnskolen. Halden kommune har satt ut mye av driften til ekstern leverandør.
Stillingens arbeidsområder/oppgaver
Support for sluttbrukere
Feilretting av IT-utstyr, nettverk, telefoner etc.
Klargjøre og sette opp nye PC'er basert på System Center og Intune
Innkjøp og oppfølging av bestillinger
Ansvar for dokumentasjon av lokasjonenes infrastruktur
Drift av annet perifert utstyr som for eksempel skrivere, digitale tavler, projektor etc.
Ansvar for strukturering og planlegging av egne oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner og utdanning
Fagbrev i IT-drift eller relevant erfaring
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper
Vi ønsker en medarbeider som er glad i å jobbe med mennesker, yter god service, arbeider selvstendig og nøyaktig, som lærer raskt og ser muligheter for gode løsninger.
Høy arbeidskapasitet og evne til å jobbe strukturert
Gode samarbeidsevner
Personlig egnethet blir vektlagt
Du må ha førerkort for personbil
Vi tilbyr:
Arbeid i en stor organisasjon med høy og variert kompetanse
Fleksitid
Generelle betingelser
Lønn ihht. gjeldende tariffavtale.
Pliktig medlemskap i Halden kommunale pensjonskasse med 2%.
Stillingen er ledig fra 1. januar 2019 og er fast ansettelse med 6 mnd. prøvetid.
Søknad sendes
Søknad med CV sendes elektronisk via Halden kommunes hjemmeside - www.halden.kommune.no - "Ledige stillinger".
Ved behov for veiledning ved utfylling av elektronisk søknad, kontakt Halden kommunes servicesenter.
Attester og vitnemål må medbringes ved evt. intervju.
Dersom det går fram av din søknad at du ønsker konfidensiell behandling, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig, selv om søker selv har bedt om konfidensiell behandling. Søker vil da få informasjon om dette - jfr. Offentleglova §25.
Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.
Kontaktperson
May-Britt Jonassen, enhetsleder IT og Arkiv, mobil: 92432900, may.britt.jonassen@halden.kommune.no
Bedrift
Halden kommuneSøknadsfrist
27.02.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
Fag- / SvennebrevArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1771, HALDEN
HALDEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
1278459Se her for andre jobber fra Halden kommune
- Oppdatert 06.02.2019