Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Kristiansund kommune

Fagarbeider/elektriker

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi har ledig 100% fast stilling som fagarbeider/elektriker. 

Kommunalteknikk har med nærmere 90 ansatte et stort og allsidig fag- og arbeidsfellesskap. Enheten har ansvar for vei/gatelys/park , vannforsyning og avløp, samt oppgaver rundt oppfølging av miljø og forurensing. Som fagarbeider/elektriker vil du være ansatt på avdeling for vann og avløp. Avdelingen har tilsammen 15 ansatte som arbeider med ulike arbeidsoppgaver og ansvarsområder. 

Arbeidsområder
  • drift, montering, vedlikehold, rapportering og kontroll av elektriske installasjoner, styringssystem og anlegg
  • andre oppgaver kan tilfalle stillingen  
Kvalifikasjonskrav
  • relevant fagutdanning. Fagbrev som elektriker eller annen relevant utdannelse som for eksempel automasjon og prosess. 
  • montørsertifikat gruppe L
  • relevant og dokumentert arbeidserfaring
  • førerkort klasse BE
  • generelt gode IKT-ferdigheter 
Personlige egenskaper
  • gode samarbeidsevner
  • serviceinnstilt
Spesielle forhold i stillingen

Arbeidstid er pr. tiden 07.00 - 15.00.  

Vi tilbyr
  •  en spennende arbeidshverdag med gode fasiliteter og moderne utstyr
Øvrige vilkår

Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.

Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler. Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden. Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.

Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.

Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.