• Bedrift
    Horten kommune
  • Søknadsfrist
    28.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3181, HORTEN
    HORTEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6111904
  • Se her for andre jobber fra Horten kommune
  • Oppdatert 27.03.2025

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Horten kommune

Fagarbeider

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du vår nye kollega? Vil du være med å gjøre eiendomsavdelingen enda bedre?

Vi har ledig stilling som Fagarbeider i eiendomsavdelingen og kan tilby en spennende stilling med utviklingsmuligheter for deg som liker å jobbe med mennesker og bygg. Du vil komme til en trivelig og travel arbeidsplass med dyktige kollegaer.

I jobben må du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med brukere/leietakere. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Evne til å skape og ivareta gode relasjoner og faglig trygghet er vesentlig.


Horten kommune har til sammen 70 stk. formåls bygg fordelt på ulike kategorier (skoler, barnehager, kultur lokaler, sykehjem og idrettsbygg m.m.) og 450 kommunale utleieboliger. Eiendomsmassen er i stadig endring og fokus på riktig forvaltning, drift og vedlikehold er viktig for å ivareta en langsiktig og bærekraftig utvikling.
I dag driftes og vedlikeholdes disse byggene av engasjerte medarbeidere med ulik fagbakgrunn. Det utføres planlagte og forefallende oppgaver etter et prioritert system som ivaretar brukernes behov. I tillegg har enheten mindre prosjekter.

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev med minimum 5 års relevant erfaring innen elektro, vvs, eller tømrer
  • Gode IKT-kunnskaper
  • God norsk og skriftlig formuleringsevne er en forutsetning 
  • Krav til førerkort klasse B

Politiattest kreves før tiltredelse

Personlige egenskaper:

  • Praktisk anlagt med god serviceinnstilling og er løsnings orientert
  • Evne til å håndtere uforutsette utfordringer.
  • Effektiv, pålitelig, punktlig og ansvarsbevisst.
  • Sosial og imøtekommende
  • Evne til å jobbe selvstendig og i team
  • God kommunikasjonsevne
  • Fleksibel og glad i å jobbe
  • Personlig egenhet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Et trivelig og positivt arbeidsmiljø
  • Varierte, allsidige og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Lønn ihht. Hovedtariffavtale og ansiennitet
  • Bedriftshelsetjeneste
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
 

  • Bedrift
    Horten kommune
  • Søknadsfrist
    28.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3181, HORTEN
    HORTEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6111904
  • Se her for andre jobber fra Horten kommune
  • Oppdatert 27.03.2025