• Bedrift
    Molde kommune
  • Søknadsfrist
    22.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6413, MOLDE
    MOLDE
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5810904
  • Se her for andre jobber fra Molde kommune
  • Oppdatert 08.08.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Molde kommune

Fagansvarlig leder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du dyktig i ditt fag og liker en hektisk hverdag?
Tar du utfordringer på strak arm?

Stillingstype

Vi har ledig stilling som fagansvarlig leder ved en av våre avdelinger i bo- og habiliteringstjenester.
Stillingen er nyopprettet som et resultat av omorgansiering, hvor peronalledelse og fagledelse skal skilles fra hverandre.
Arbeidstid for fagleder vil pr. tiden være 37,5 timers uke, dagtid.

Beskrivelse av arbeidssted

Enheten har ansvaret for de fleste kommunale tjenester for mennesker med utviklingshemming og koordinering av tjenester og annen bistand til andre med funksjonsnedsettelser.
Fagansvarlig leder skal ha ansvar for fag og kvalitet i en av enhetens avdelinger, og skal gi faglig støtte til primærteam og ansatte.
Fagansvarlig leder skal ha ett tett samarbeid med avdelingsleder og er stedfortreder ved fravær.
Fagansvarlig leder inngår i fagledergruppen til enheten.


Kvalifikasjoner


  • Høgskoleutdanning, minimum bachelor innen helse- og sosialfag eller tilsvarende relevant utdanning med samme nivå og omfang innenfor fagområdet.
  • Det er ønskelig med kunnskap og erfaring fra mennesker med nedsatt funksjonsevne.
  • Der er ønskelig med ledererfaring og/eller veilederkompetanse.
  • Gode IKT kunnskaper.
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne.
  • For søker med annen utdanning enn norsk, kreves språkkunnskaper tilsvarende nivå B1. Dette gjelder ikke skandinaviske søkere.


Det er ønskelig med erfaring fra;

  • Gjennomføring og utarbeidelse av vedtak etter HOL kap. 9 og håndtering av utfordrende atferd.
  • Gjerne kompetanse i vergetrening.
  • Kunnskap og erfaring med målrettet miljøterapautisk arbeid og anvendt atferdsanalyse er ønskelig
  • Personlige egenskaper:
  • Faglig engasjert, tar initiativ og er ansvarsfull
  • Gode samarbeids-, veilednings- og kommunikasjonsevner
  • God formidlingsevne og evne til å engasjere
  • Systematisk og strukturert
  • Målrettet og resultatorientert med høy gjennomføringsevne
  • En ledelsesstil som involverer, inspirerer og legger til rette for trivsel og utvikling
  • Interesse og nysgjerrighet for innovasjon
  • Refleksjonskompetanse


Personlige egenskaper og egnethet vektlegges. 

Vi følger kommunens etiske regler der ærlighet og gode holdninger er en forutsetning.


Vi tilbyr

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø med dyktige medarbeider
  • Spennende og utfordrende arbeid med muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Avlønning etter avtale.


Søknad

Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med ved ev. intervju. 
Dokumentasjon vedleggs søknaden


Annet

Gyldig politiattest må fremlegges


Søkerliste

Søkerliste kan bli offentliggjort.  


Spørsmål?
Mette Borge-Olsen Moe er tilgjengelig uke 28 og 29
Hanne Istad er tilgjengelig uke 30, 31 og 32

 

  • Bedrift
    Molde kommune
  • Søknadsfrist
    22.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6413, MOLDE
    MOLDE
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5810904
  • Se her for andre jobber fra Molde kommune
  • Oppdatert 08.08.2024