• Företag
    HRS Miljø AS
  • Ansökningstiden
    10.12.2020
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Renhold og renovasjon
  • Utbildningskrav
    Ønskelig
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Önskat språk
    Norsk
  • Adress
    8517, NARVIK
    NARVIK
    Norge
  • Andra arbetsplatser
    Narvik
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3286025
  • Se här för andra jobb från HRS Miljø AS
  • Uppdaterad 19.11.2020
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

HRS Miljø AS

Fagansvarlig kundeservice

Renhold og renovasjon

HRS Miljø AS avdeling Narvik søker en kundekonsulent/-rådgiver som skal være fagansvarlig og teamleder for HRS-konsernets felles Kundeservice i Narvik.

I stillingen inngår operatøransvar for sentralbord (mobilt bedriftsnett) og koordinering av øvrige tilknyttede operatørstillinger, samt superbruker-rolle i ulike fagsystemer for kundehåndtering, ordremottak, avfallsstatistikk/rapporter og varslinger (app og sms).

Stillingen vil være operativt involvert i førstelinjen, med varierte informasjons- og kommunikasjonsoppgaver, kundeservice, oppfølging og supporttjenester i form av løpende kundekontakt, kundebetjening og veiledning både når det gjelder offentlig renovasjon og næringsoppdrag til våre bedriftskunder. Stillingen vil også fungere i andrelinjen i tett samarbeid med salgspersonell og logistikkavdelingen, samt markeds- og kommunikasjonsansvarlige.

Stillingen vil ha et hovedansvar for optimalisert ressursutnyttelse, systembruk og arbeids-/ prosessrutiner, herunder digitalisering, utviklingsprosjekter og selvbetjeningsløsninger.

De viktigste ansvars- og arbeidsoppgaver vil være:

  • Organisering og drift av sentral online brukerstøtte
  • Systemansvarlig/superbruker for mobilt bedriftsnett
  • Systemansvarlig/superbruker for fagsystemer (næringsavfall)
  • Besvare kundehenvendelser og ta imot bestillinger/oppdrag (utsett og tømminger)
  • Innregistrere kundeordrer (enkeltstående og løpende kundeavtaler)
  • Vedlikeholde kundeoppføringer, avtaler og prislister/prisbøker
  • Avfallsfaglig veiledning og support
  • Saksbehandling, avvikshåndtering, bidra til å rette opp klager, feil og mangler
  • Forbedrings- og utviklingstiltak (effektivisering, digitalisering, statistikk/analyse
  • App/sms-varsling. Bidra til innhold og korrekt informasjon på nett/infomateriell
  • Bistå i forhold til arbeidsoppgaver tilknyttet HRS Husholdning AS, herunder gebyrgrunnlag
    pr. abonnement, HRS-kort for grovavfall, tømmekalender mv.
  • Delegert personaloppfølgingsansvar og koordinering av personell tilknyttet Kundeservice

Kontaktperson:

Daglig leder Svein Kristian Olsen
Telefon: 959 89 388
E-post: svein.olsen@hrs.no

Søknad merket <<Fagansvarlig kundeservice>>, inkludert CV og kopi av attester/vitnemål, sendes elektronisk til post@hrs.no eller pr. post til:

HRS IKS
Djupvikveien 21
8519 Narvik

Fullstendig utlysningstekst kan du lese HER.

 

  • Företag
    HRS Miljø AS
  • Ansökningstiden
    10.12.2020
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Renhold og renovasjon
  • Utbildningskrav
    Ønskelig
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Önskat språk
    Norsk
  • Adress
    8517, NARVIK
    NARVIK
    Norge
  • Andra arbetsplatser
    Narvik
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3286025
  • Se här för andra jobb från HRS Miljø AS
  • Uppdaterad 19.11.2020