• Bedrift
    HRS Miljø AS
  • Søknadsfrist
    10.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Renhold og renovasjon
  • Utdanningskrav
    Ønskelig
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Ønsket Språk
    Norsk
  • Adresse
    8517, NARVIK
    NARVIK
    Norge
  • Andre arbeidssteder
    Narvik
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3286025
  • Se her for andre jobber fra HRS Miljø AS
  • Oppdatert 19.11.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

HRS Miljø AS

Fagansvarlig kundeservice

Renhold og renovasjon

HRS Miljø AS avdeling Narvik søker en kundekonsulent/-rådgiver som skal være fagansvarlig og teamleder for HRS-konsernets felles Kundeservice i Narvik.

I stillingen inngår operatøransvar for sentralbord (mobilt bedriftsnett) og koordinering av øvrige tilknyttede operatørstillinger, samt superbruker-rolle i ulike fagsystemer for kundehåndtering, ordremottak, avfallsstatistikk/rapporter og varslinger (app og sms).

Stillingen vil være operativt involvert i førstelinjen, med varierte informasjons- og kommunikasjonsoppgaver, kundeservice, oppfølging og supporttjenester i form av løpende kundekontakt, kundebetjening og veiledning både når det gjelder offentlig renovasjon og næringsoppdrag til våre bedriftskunder. Stillingen vil også fungere i andrelinjen i tett samarbeid med salgspersonell og logistikkavdelingen, samt markeds- og kommunikasjonsansvarlige.

Stillingen vil ha et hovedansvar for optimalisert ressursutnyttelse, systembruk og arbeids-/ prosessrutiner, herunder digitalisering, utviklingsprosjekter og selvbetjeningsløsninger.

De viktigste ansvars- og arbeidsoppgaver vil være:

  • Organisering og drift av sentral online brukerstøtte
  • Systemansvarlig/superbruker for mobilt bedriftsnett
  • Systemansvarlig/superbruker for fagsystemer (næringsavfall)
  • Besvare kundehenvendelser og ta imot bestillinger/oppdrag (utsett og tømminger)
  • Innregistrere kundeordrer (enkeltstående og løpende kundeavtaler)
  • Vedlikeholde kundeoppføringer, avtaler og prislister/prisbøker
  • Avfallsfaglig veiledning og support
  • Saksbehandling, avvikshåndtering, bidra til å rette opp klager, feil og mangler
  • Forbedrings- og utviklingstiltak (effektivisering, digitalisering, statistikk/analyse
  • App/sms-varsling. Bidra til innhold og korrekt informasjon på nett/infomateriell
  • Bistå i forhold til arbeidsoppgaver tilknyttet HRS Husholdning AS, herunder gebyrgrunnlag
    pr. abonnement, HRS-kort for grovavfall, tømmekalender mv.
  • Delegert personaloppfølgingsansvar og koordinering av personell tilknyttet Kundeservice

Kontaktperson:

Daglig leder Svein Kristian Olsen
Telefon: 959 89 388
E-post: svein.olsen@hrs.no

Søknad merket <<Fagansvarlig kundeservice>>, inkludert CV og kopi av attester/vitnemål, sendes elektronisk til post@hrs.no eller pr. post til:

HRS IKS
Djupvikveien 21
8519 Narvik

Fullstendig utlysningstekst kan du lese HER.

 

  • Bedrift
    HRS Miljø AS
  • Søknadsfrist
    10.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Renhold og renovasjon
  • Utdanningskrav
    Ønskelig
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Ønsket Språk
    Norsk
  • Adresse
    8517, NARVIK
    NARVIK
    Norge
  • Andre arbeidssteder
    Narvik
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3286025
  • Se her for andre jobber fra HRS Miljø AS
  • Oppdatert 19.11.2020