• Bedrift
    Alver kommune
  • Søknadsfrist
    30.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5914, ISDALSTØ
    ALVER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3859222
  • Se her for andre jobber fra Alver kommune
  • Oppdatert 14.05.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Alver kommune

Fagansvarleg HMS

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om stillinga

Vi søkjer ein kunnskapsrik og samarbeidsorientert fagansvarleg for HMS-området, som saman med dyktige kollegaer kan vidareutvikle HMS-arbeidet i kommunen. Som fagansvarleg vil du ha eit stort sjølvstendig fagleg ansvar for HMS på eit overordna nivå. Vi søkjer deg som er trygg og kunnskapsrik på HMS-området, og som har klare ambisjoner for arbeid med HMS og kontinuerlig kvalitetsarbeid. Du vil ha ein nøkkelrolle i å vidareutvikle eit heilskapleg og velfungerande HMS-system, og vere ein drivkraft i arbeidet med å etablere trygge og gode arbeidsmiljø i kommunen vår. Som fagansvarleg for HMS i Alver får du eit breitt nedslagsfelt. Du jobber i ein organisasjon med om lag 2.500 tilsette og i overkant av 100 leiarar. Du må ha gode samarbeidsevner, vere flink til å kommunisere muntleg og skriftleg, og se verdien av godt partssamarbeid og gode medverknadsprosesser.

Arbeidsoppgåver

  • Vedlikehalde og utvikle HMS-system
  • Rådgivning og leiarstøtte
  • Organisere og bidra til kompetansehevingstiltak på HMS-området
  • Delta i kommunen si varslingsgruppe
  • Prosjektleiing
  • Kontaktpunkt for bedriftshelsetenesta og NAV Arbeidslivssenter
  • Førebu og følgje opp saker i AMU
  • Rapportere styringsinformasjon på HMS-området

 Vi ser etter deg som har

Høgare relevant utdanning, min. på bachelor-nivå, fortrinnsvis innenfor HMS.

  • Solid oversikt og forståing for lov- og regelverk på HMS-området
  • Erfaring frå HMS-arbeid, gjerne i offentleg sektor
  • Analytisk og heilskapleg tilnærming
  • Høg gjennomføringsevne, og sørger for at prosessar vert gjennomført på ein effektiv måte med god involvering og medverknad
  • Løsningsorientert fokus, gode relasjonelle eigenskapar og evne til å motivere andre
  • Evne til å kommunisere godt, både muntleg og skriftleg
  • Personlege eigenskaper vektleggast

Stillinga sorterer under sektoren HR & utvikling og rapporterer til kommunalsjef.

Har du spørsmål om stillinga? Kontakt gjerne komunalsjef Lisbeth Toppe Alvær på tlf: +47 93036156

Slik søker du

Trykk knappen "send søknad". Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00. 

 

Bli kjent med Alver kommune

 

  • Bedrift
    Alver kommune
  • Søknadsfrist
    30.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5914, ISDALSTØ
    ALVER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3859222
  • Se her for andre jobber fra Alver kommune
  • Oppdatert 14.05.2021