Bedrift
Alver kommuneSøknadsfrist
30.05.2021Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3859222Se her for andre jobber fra Alver kommune
- Oppdatert 14.05.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Alver kommune
Fagansvarleg HMS
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Om stillinga
Vi søkjer ein kunnskapsrik og samarbeidsorientert fagansvarleg for HMS-området, som saman med dyktige kollegaer kan vidareutvikle HMS-arbeidet i kommunen. Som fagansvarleg vil du ha eit stort sjølvstendig fagleg ansvar for HMS på eit overordna nivå. Vi søkjer deg som er trygg og kunnskapsrik på HMS-området, og som har klare ambisjoner for arbeid med HMS og kontinuerlig kvalitetsarbeid. Du vil ha ein nøkkelrolle i å vidareutvikle eit heilskapleg og velfungerande HMS-system, og vere ein drivkraft i arbeidet med å etablere trygge og gode arbeidsmiljø i kommunen vår. Som fagansvarleg for HMS i Alver får du eit breitt nedslagsfelt. Du jobber i ein organisasjon med om lag 2.500 tilsette og i overkant av 100 leiarar. Du må ha gode samarbeidsevner, vere flink til å kommunisere muntleg og skriftleg, og se verdien av godt partssamarbeid og gode medverknadsprosesser.
Arbeidsoppgåver
- Vedlikehalde og utvikle HMS-system
- Rådgivning og leiarstøtte
- Organisere og bidra til kompetansehevingstiltak på HMS-området
- Delta i kommunen si varslingsgruppe
- Prosjektleiing
- Kontaktpunkt for bedriftshelsetenesta og NAV Arbeidslivssenter
- Førebu og følgje opp saker i AMU
- Rapportere styringsinformasjon på HMS-området
Vi ser etter deg som har
Høgare relevant utdanning, min. på bachelor-nivå, fortrinnsvis innenfor HMS.
- Solid oversikt og forståing for lov- og regelverk på HMS-området
- Erfaring frå HMS-arbeid, gjerne i offentleg sektor
- Analytisk og heilskapleg tilnærming
- Høg gjennomføringsevne, og sørger for at prosessar vert gjennomført på ein effektiv måte med god involvering og medverknad
- Løsningsorientert fokus, gode relasjonelle eigenskapar og evne til å motivere andre
- Evne til å kommunisere godt, både muntleg og skriftleg
- Personlege eigenskaper vektleggast
Stillinga sorterer under sektoren HR & utvikling og rapporterer til kommunalsjef.
Har du spørsmål om stillinga? Kontakt gjerne komunalsjef Lisbeth Toppe Alvær på tlf: +47 93036156
Slik søker du
Trykk knappen "send søknad". Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00.
Bli kjent med Alver kommune
Bedrift
Alver kommuneSøknadsfrist
30.05.2021Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3859222Se her for andre jobber fra Alver kommune
- Oppdatert 14.05.2021