Ledig stilling

Lillestrøm Kommune

Fag- og kvalitetssykepleier - Blaker bo- og omsorgssenter

Offentlig forvaltning

Vi søker engasjert sykepleier til nyopprettet stilling som fag- og kvalitetssykepleier på Blaker bo- og omsorgssenter.


Vi går inn i en spennende tid og søker en motivert og engasjert fagleder i en nyopprettet stilling, som skal jobbe med kontinuerlig forbedringsarbeid og pasientsikkerhet.

Blaker bo- og omsorgssenter er et av 7 sykehjem i Lillestrøm kommune, sykehjemmet har til sammen 59 langtidsplasser fordelt på 3 seksjoner. Lillestrøm kommune har organisert sine sykehjem i seksjoner som ledes av hver sin leder med sykepleierkompetanse.

Stillingen inngår i lokalt lederteam og i kvalitetsråd som skal opprettes på tvers av institusjonene.

Vi søker:
En fagperson med evne til å utvikle og vedlikeholde et sterkt og stabilt fagmiljø sammen med sykehjemmets tre seksjonsledere. Den vi søker må ha evne til å være med på å videreutvikle et faglig godt tilbud til pasientgruppen i en tid med stadige endringer i kommunens helse- og omsorgstjenester.

Synes du dette høres spennende ut? Da må DU søke på denne stillingen og bli vår nye fag- og kvalitetssykepleier på Blaker bo- og omsorgssenter.

Kvalifikasjoner:

  • Sykepleier med norsk autorisasjon. HPR-nummer oppgis i søknadsteksten
  • Relevant videreutdanning
  • Du har bred erfaring fra arbeid med eldre med sammensatte problemstillinger og utfordringer
  • Du har ferdigheter innen fagutvikling, veiledning og kvalitet i tjenesten
  • Du liker og har erfaring med å undervise
  • Du har erfaring fra lignende arbeid
  • Erfaring fra kommunehelsetjenesten
  • Gode ikt-ferdigheter
  • Du behersker norsk skriftlig og muntlig og har gode kommunikasjonsevner
  • Gyldig politiattest ikke eldre enn 3 måneder. Politiattest må fremlegges før tiltredelse

 

For å bli innplassert med riktig lønn og stillingskode må alle tjenestebevis, attester og vitnemål lastes opp i rekrutteringsportalen i WebCruiter.
Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet.

Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet

 

Personlige egenskaper:

  • Du er motivert, nytenkende og handlekraftig
  • Du er løsningsorientert og fleksibel
  • Du har evnen til å jobbe selvstendig og strukturert
  • Du har gode samarbeidsegenskaper og formidlingsevner
  • Du har gjennomføringsevner og klarer å skape engasjement
  • Du opptrer rolig i komplekse situasjoner og mestrer perioder med høyt arbeidstempo
  • Du har godt humør, viser raushet og bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Lønn blir fastsatt etter reglene i hovedtariffavtalen, utdanning og ansiennitet
  • Dagtid, 37,5 timer.
  • Et levende fagmiljø, med store påvirkningsmuligheter
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritid
  • Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer

 

Kontaktinformasjon:

Maria Holmen, seksjonsleder seksjon 3, tlf +47603154

Linda Størvold Borchgrevink, seksjonsleder seksjon 2, tlf +47699046

Liv M Bjerkem, seksjonsleder seksjon 1, tlf  +47612107

 

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. 

Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.