• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    18.07.2022
  • Stillingstype
    Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1351, RUD
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4671546
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 16.06.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Ergoterapeut KAD/Mariehaven korttid

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi har nå ledig 100% fast stilling som ergoterapeut ved Mariehaven KAD/korttid. Avdelingen har  tre forskjellige typer opphold:  Kommunale akutte plasser (KAD), mottaksplasser og korttidsplasser. Totalt er det 36 sengeplasser ved Mariehaven KAD/Korttid. 

Forløpet ved Mariehaven skal bidra til at brukerne gjennom egen innsats skal opprettholde eller bedre sitt funksjonsnivå og styrke sin helsetilstand.

Stillingen er plassert i avdeling Ergo-, fysioterapi og hjelpemidler, med daglig arbeidssted ved Mariehaven KAD/Korttidsavdeling. 

Arbeidsoppgaver:

  • Vurdere brukere på kommunal akutt døgnplass (KAD) og korttidsinstitusjon, og følge opp disse med videre tiltak
  • Vurdere brukers behov for opptrening, behandling og rehabilitering
  • Vurdere behov for, formidle og gi opptrening i bruk av hjelpemidler
  • Foreta hjemmebesøk og iverksette tiltak basert på bosituasjon til bruker 
  • Oppfølging i brukers hjem etter utskrivelse ved behov
  • Delta i fagutvikling og kvalitetssikring

Kvalifikasjoner:

Vi søker deg som

  • har norsk autorisasjon som ergoterapeut, HPR nr registreres i cv
  • har førerkort kl. B
  • har erfaring med bruk av digitale arbeidsverktøy

Søkere fra land utenfor Skandinavia skal som minimum ha bestått norskprøve B2 skriftlig og muntlig


Det er en fordel hvis du har 

  • interesse for, og erfaring med, tverrfaglig samarbeid og veiledning av samarbeidspartnere
  • erfaring med bruk av kartleggingsverktøy
  • erfaring med, og interesse for, geriatriske pasienter
  • erfaring med hjelpemiddelformidling
  • erfaring fra kommunehelsetjenesten, gjerne fra korttidsavdeling
  • erfaring med journalsystemet Profil 

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som

  • har gode samarbeidsevner og er serviceinnstilt
  • er brukerorientert, er en problemløser og har pågangsmot
  • er fleksibel og har høy arbeidskapasitet
  • har sans for orden og system
  • er innovativ og løsningsorientert
  • er trygg og selvstendig i egen fagutøvelse

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Bedriftsidrettslag

Gyldig politiattest iht helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse  

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    18.07.2022
  • Stillingstype
    Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1351, RUD
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4671546
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 16.06.2022