Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
18.07.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1351, RUD
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4671544Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 16.06.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Ergoterapeut
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Bor det en saksbehandler i deg?
Avdeling ergo-, fysioterapi og hjelpemidler er opprettet for å etablere en dør inn til tjenestestedet Friskliv og mestring. Avdelingen tar i mot alle henvendelser vedrørende ergo-, fysioterapi og hjelpemidler. Avdelingen prioriterer henvendelsene, setter de på sakslisten til tjenesten og foretar hjemmebesøk ved behov for rask intervensjon. Hovedmålet er gode pasientforløp, med sikre og trygge overganger. Dette oppnås gjennom tilgjengelige fagpersoner som yter service til kommunens innbyggere og samarbeidspartnere.
Ønsker du en stilling preget av mange og varierte arbeidsoppgaver, koordinering og samarbeid på tvers og kontakt med mange av kommunens innbyggere, ansatte og samarbeidspartnere, oppfordres du til å søke stillingen.
Vi har ledig stilling som ergoterapeut i avdeling ergoterapi, fysioterapi og hjelpemidler. Stillingen er lokalisert på Rud.
Arbeidsoppgaver:
- Gi råd og veiledning til brukere, innbyggere og samarbeidspartnere med hovedvekt på ergoterapi, fysioterapi og hjelpemidler
- Saksbehandling og administrasjon i forbindelse med henvendelser til tjenesten
- Rask intervensjon og kortvarige oppfølgingsforløp i brukers hjem
- Vurdere brukers behov for opptrening, behandling og rehabilitering
- Vurdere behov for, formidle og gi opptrening i bruk av hjelpemidler
- Delta i fagutvikling og kvalitetssikring
- Betjening av vakttelefon til ergo- og fysioterapitjenesten, samt ekspedisjonen ved Hjelpemiddelutlånet
Andre oppgaver kan bli tillagt stillingen ved behov
Kvalifikasjoner:
Vi søker deg som
- har norsk autorisasjon som ergoterapeut, HPR-nr registreres i CV
- har førerkort kl. B
- har erfaring med bruk av digitale arbeidsverktøy
Søkere fra land utenfor Skandinavia skal som et minimum ha bestått norskprøve B2 skriftlig og muntlig
Det er en fordel hvis du har erfaring
- fra kommunehelsetjenesten
- med formidling av hjelpemidler, tilrettelegging og tverrfaglig samarbeid
- med velferdsteknologi
- med journalsystemet Profil
Personlige egenskaper:
Vi ser etter deg som
- har gode samarbeidsevner og er serviceinnstilt
- er brukerorientert, er en problemløser og har pågangsmot
- har høy arbeidskapasitet
- er strukturert
- er løsningsorientert
- er trygg og selvstendig i egen fagutøvelse
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Kompetanseutviklingsstipend
- Offentlig tjenestepensjonsordning
- Bedriftsidrettslag og avtaler med utvalgte treningssenter
- Et godt faglig arbeidsmiljø med gode kollegaer
Annet
Gyldig politiattest iht.§ 5-4 helse- og omsorgstjenesteloven må fremlegges før tiltredelse
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
18.07.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1351, RUD
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4671544Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 16.06.2022