• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    06.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3286094
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 19.11.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Er nattarbeid det som gir faglig trygghet og arbeidsglede?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi ønsker oss engasjerte og dyktig medarbeidere som kjenner seg igjen i verdier som respekt, trygghet, åpenhet, lojalitet, faglig dyktighet og individuell omsorg.

Haugen 25 er en bolig med tilrettelagte tjenester på døgnbasis for 9 beboere med multifunksjonshemming. Boligen ligger i Ganddal bydel nær Lunde Boas. Her har vi ledig 61% fast stilling med arbeidstid for tiden aktiv natt.

Edvard Griegsvei er en bolig med heldøgnstjeneste til 5 beboere på Stangeland. Her har vi ledig 2 x 66 % fast stilling med arbeidstid for tiden aktiv natt.

Maudland er en bolig med heldøgnstjeneste for 9 beboere på Hommersåk. Her har vi ledig 66 % fast stilling med arbeidstid for tiden passiv natt, lønnes som 40 % stilling

Mikkelsbærstien er et bofellesskap for 12 personer med ulikt funksjonsnivå på Bogafjell. Her har vi ledig 64 % fast stilling med arbeidstid for tiden passiv natt, lønnes som 36 % stilling

Nysgjerrig på jobb hos oss?

Enhet for funksjonshemmede (EFF) gir tjenester til mennesker med funksjonsnedsettelse fordelt over hele kommunen. Vi arbeider med Positiv Atferdsstøtte (PAS) som metodisk tilnærming med mål om å fremme den enkeltes interesser, ferdigheter, ønsker og muligheter. PAS vektlegger også kompetansebygging, støtte og oppfølging av ansatte, i tillegg til samarbeid og støtte til pårørende og andre involverte.   

Arbeidsoppgaver
Du skal bistå beboerne i daglige gjøremål og sikre at de får nødvendig hjelp og kvalitativt gode tjenester i henhold til gjeldende lover, avtaler, forskrifter og retningslinjer. Du skal dokumentere i elektronisk journal (Profil) og medikamenthåndtering etter egen fullmakt/retningslinjer. Det kan bli delegert praktiske gjøremål og andre oppgaver fra leder.
Kvalifikasjoner
  • Du har utdanning som Hjelpepleier/Helsefagarbeider/Omsorgsarbeider med autorisasjon - autorisasjonsnummeret må oppgis i søknaden.
  • Det er ønskelig at du har kjennskap til og erfaring med nonverbal kommunikasjon.
  • Det er ønskelig at du har kjennskap til og erfaring fra arbeid med utfordrende atferd.
  • Du må kunne bruke digitale systemer, fordi du skal dokumentere i elektronisk journal.
  • Du må ha gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig (minimum tilsvarende nivå B1).
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
Personlige egenskaper
Du har faglig engasjement og evne til å arbeide målrettet og systematisk. Du har målsetting om å bidra til at bruker opplever mestring / selvstendighet og du stiller deg lojal til interne rutiner og  prosedyrer. Du er selvstendig og ansvarsbevisst, fleksibel og strukturert. Du er trygg i deg selv og evner å finne løsninger i utfordrende situasjoner. Du er god til å bygge relasjoner og har fokus på brukernes ressurser. Du har gode kommunikasjons -og samarbeidsevner og er opptatt av godt teamarbeid.
Vi tilbyr
Gode velferdsordninger som for eksempel HjemJobbHjem-avtale, svømmekort til kommunens svømmehaller, bedriftsidrettslag og kunstforening. Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    06.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3286094
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 19.11.2020