• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    08.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4236803
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 24.11.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Er du vår nye serviceinnstilte, fleksible og pålitelige medarbeider i Bærum rådhus?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Rådhuset er kommunens hovedbygg for politisk møteaktivitet, representasjonsvirksomhet og vielser. I tillegg er rådhuset kontorarbeidsplass for kommunens øverste politiske ledelse og opp mot 150 av kommunens administrative medarbeidere, hovedsakelig kommunedirektørens ledergruppe med staber. Politisk sekretariat har ansvar for den daglige oppfølgingen og forvaltningen av rådhuset, i samarbeid med blant annet kommunens eiendomsavdeling. I forbindelse med en intern omorganisering/justering skal ansvaret for rådhusets resepsjonstjeneste overføres til Politisk sekretariat, og vi søker resepsjonist/servicemedarbeider til et 12 måneders engasjement.

Rådhusets resepsjon er det første stedet publikum henvender seg, og det er i tillegg et naturlig kontaktpunkt for medarbeidere i bygget som lurer på både stort og smått. Det er derfor viktig at du har en positiv, fleksibel og løsningsorientert innstilling, både til dine faste gjøremål og til mer forefallende oppgaver som dukker opp. 

Arbeidsoppgaver:

  • Bemanne rådhusets resepsjon i de til enhver tid gjeldende åpningstider
  • Daglig oppfølgingsansvar for rådhusets møterom og saler. Omfatter både praktiske forhold (rydding, oppvask, etterfylling av utstyr) og tekniske forhold (bruk og enkel feilsøking på teknisk utstyr/IT-utstyr)
  • Besvare telefonhenvendelser til rådhuset. Ta imot leveranser, pakker osv.
  • Registrere og veilede alle besøkende til rådhuset på en profesjonell og hyggelig måte
  • Administrasjon av utlånsordning for el-biler og elsykler til ansatte. Utstede adgangskort og ID-kort til medarbeidere
  • Ansvar for bestilling av fellesprodukter til bygget, typisk rekvisita, kopipapir, toner, kaffe osv. Oppfølging av kaffemaskiner i bygget
  • Kontaktpunkt opp mot leverandører ved feil, servicebehov osv.
  • Bistå med praktisk tilrettelegging ved arrangementer i kantine, festsal, foaje, osv. (klargjøring i forkant, oversikt over deltakere, rydding i etterkant)
  • Interne administrative oppgaver, eksempelvis vedlikehold av rådhusets intranettsider, oppfølging av gavelager, deltakelse i internt brukerråd, håndtering av fakturaer osv.
  • Bistand inn mot forefallende og løpende serviceoppgaver som oppstår ad hoc

Stillingen er nyopprettet og dens innhold vil utvikles over tid. Endringer i arbeidsoppgavene må således påregnes

Kvalifikasjoner:

  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne. Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B1
  • God teknisk innsikt og gode datakunnskaper
  • Det er ønskelig med erfaring fra servicearbeid
  • Det er ønskelig med arbeidserfaring og referanser som dokumenterer de personlige egenskapene som etterlyses i annonsen

Personlige egenskaper:

  • Meget god serviceinnstilling
  • Fleksibel innstilling: vi trenger en person som kan utføre varierte oppgaver, både store og små, avhengig av hva som er behovet der og da
  • Utadvendt og godt humør
  • Løsningsorientert
  • Omstillingsdyktig, nysgjerrig og lærevillig
  • Tålmodig
  • Gode samarbeidsevner

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

  • Arbeidstid etter fastsatt arbeidsplan som følger de til enhver tid gjeldende åpningstider i resepsjonen. Arbeidstiden vil i snitt være på 37,5 timer pr. uke, men konkrete krav til daglig arbeidstid og ferieavvikling vil stilles i tråd med det som til enhver tid er gjeldende åpningstid i resepsjonen. Justeringer må derfor påregnes
  • Engasjement i 12 måneder, tiltredelse etter avtale
  • Variert og spennende arbeidshverdag med muligheter for stor grad av selvstendighet
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    08.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4236803
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 24.11.2021