Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Helse Sør-øst RHF

Er du vår nye seksjonsleder for pasientkoordinering og kontor?

Offentlig forvaltning

Seksjon for Pasientkoordinering og Kontor er et nav i ortopedisk avdeling med kontaktflater mot alle seksjoner. Uten denne seksjonen stopper ortopedisk avdeling. Det er inntakskontoret og enhet for poliklinikk som sørger for at pasienter kommer inn i avdelingen og koordinatorene som sørger for at pasientene får time til operasjon. Postsekretærene bidrar til trygg og sikker pasientreise under innleggelse. I tillegg har seksjonen oppgaver knyttet til lederstøtte og legeseksjonene og avdelingsleder. Ortopedisk avdeling Ullevål er en del av ortopedisk klinikk. OUS er i omstilling og ortopedisk klinikk har drift på flere lokalisasjoner. Seksjonsleder for Pasientkoordinering og kontor vil derfor også ha viktige kontaktflater mot de andre avdelingene og tilsvarende seksjoner der. 

Seksjonen består av inntakskontor, administrasjon, poliklinikk som ledes av enhetsleder, tre ortopediske sengeposter med postsekretærer samt hotellpost med tilhørende postsekretær og ekspedisjon som rapporterer til seksjonsleder.


Oslo universitetssykehus er en arbeidsplass med stort mangfold. Det mener vi er helt avgjørende for å løse de oppgavene som kreves av oss. Vi ønsker derfor at dette mangfoldet skal gjenspeiles blant søkerne til våre stillinger og oppfordrer alle til å søke uavhengig av hvem du er og hvilken bakgrunn du har.
 

Kvalifikasjoner:

  • Helsefaglig bakgrunn/formell utdanning innenfor sekretæryrket
  • Ønskelig med erfaring fra spesialisthelsetjenesten og kjennskap til drift av kontorenhet/poliklinikk
  • Ønskelig med lederutdanning, men søker som har annen relevant erfaring og gode lederevner vil også kunne bli vurdert for stillingen
  • Gode IKT-kunnskaper; datakunnskaper/DIPS, håndterer personelladministrative systemer GAT og personalportalen
  • Har kunnskap om budsjett og interesse for økonomi 
  • Gode kommunikasjonsferdigheter i norsk (skandinavisk) både muntlig og skriftlig
  • Kunnskap om kvalitetssystemet i sykehuset

Personlige egenskaper:

Hos oss er det viktig at du:

  • Har evne til å samarbeide på tvers av ulike fagmiljøer
  • Trives med å jobbe i en stor og kompleks organisasjon 
  • Liker å jobbe i team og gjøre andre gode
  • Er god til å kommunisere på en åpen og tydelig måte med sideordnede, underordnede og overordnede
  • Har evne til å tenke helhetlig, lojalitet til beslutninger forutsettes
  • Har gjennomføringsevne, og er resultat- og løsningsorientert
  • Har forståelse for ressursstyring
  • Håndterer utfordringer, relasjoner og tidvis høy arbeidsintensivitet
  • Er strukturert, målrettet og god på endrings- og forbedringsarbeid

Vi tilbyr:

  • En arbeidsplass preget av tillit, åpenhet og respekt
  • En trygg arbeidsplass med god kollegastøtte
  • Som nyansatt i OUS blir du en del av et nyansattprogram
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Du blir en del av et viktig samfunnsoppdrag