Detaljer

  • Bedrift
    Forsvaret
  • Søknadsfrist
    03.08.2020
  • Sted:
    RAMSUND
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    RAMSUND
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3001968
  • Se her for andre jobber fra Forsvaret

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Er du vår nye innkjøper? 

Ramsund Orlogsstasjon søker etter en strukturert og nøyaktig innkjøper. Å være innkjøper inkluderer planlegging og organisering av innkjøp. Det handler om samarbeid, god logistikk-/ og økonomiforståelse og oppfølging av leveranser og beholdning. Vi ser etter deg som er strukturert, fleksibel, og som jobber godt selvstendig. Stillingen passer for deg som liker varierte oppgaver relatert til innkjøp, og som er opptatt av service ovenfor kunder, kollegaer og leverandører.
Ramsund Orlogsstasjon har en spennende tid foran seg hvor det investeres og satses i nordområdene. Som innkjøper vil du ha en viktig rolle i ivaretakelsen av innkjøp og driftsanskaffelser for Sjøforsvarets base i nord. 

Høres dette interessant ut? Da ser vi frem til en søknad fra deg! 

Ramsund Orlogsstasjon (ROS) er Sjøforsvarets hovedbase i nord. Orlogsstasjonen ligger i Tjeldsund kommune og 60 km fra Harstad. Orlogsstasjonens virksomhetsområde omfatter Ramsund og Trondenes Leir. Driften ved Ramsund Orlogsstasjon skal understøtte Marinens og Kystvaktens fartøyer under landligge.

Arbeidsoppgaver
  • Planlegge og utføre lokale anskaffelser ved Ramsund Orlogsstasjon.
  • Være rådgiver for Ramsund Orlogsstasjon innenfor innkjøpsfaget.
  • Saksbehandling og opprettelse av innkjøpsordrer.
  • Faktura og rekvisisjonsbehandling.
  • Videreutvikle og optimalisere innkjøpsrutiner.   
Kvalifikasjoner
  • Universitets-/høyskoleutdanning innen relevant fagområde, for eksempel regnskap, økonomi, revisjon eller tilsvarende.
  • God skriftlig fremstillingsevne og muntlig formidlingsevne. 
  • Relevant arbeidserfaring innenfor fagområdet.
  • Erfaring med bruk av SAP er en fordel. 
  • Den som ansettes må kunne sikkerhetsklareres til HEMMELIG.
Personlige egenskaper
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Du er strukturert og nøyaktig.
  • Du er løsningsorientert og serviceinnstilt.
  • Må kunne beherske norsk muntlig og skriftlig.
Vi tilbyr
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling med mange spennende arbeidsoppgaver og utfordringer.
  • Gode pensjons- og velferdsordninger, med bl.a. trening i arbeidstiden og egen bedriftshelsetjeneste.
  • Lønn etter Statens lønnsregulativ som konsulent stillingskode 1065, lønnstrinn 48-55 p.t kr 435 100 - 488 000  brutto per år, avhengig av kvalifikasjoner og ansiennitet, med forbehold om endelig sentral lønnsfastsettelse. Av lønnen trekkes 2 % lovbestemt innskudd til Statens pensjonskasse.