Bedrift
Lurøy kommuneSøknadsfrist
26.05.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
8766, LURØY
LURØY
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6187437Se her for andre jobber fra Lurøy kommune
Lurøy kommune
Er du vår nye HR- og kvalitetsleder?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Lurøy kommune har ledig 100% stilling som HR- og kvalitetsleder. Kommunen er i gang med flere spennende utviklingsprosesser, og vi står foran store endringer i årene som kommer. Lurøy kommune har ca. 240 ansatte, hvor medarbeidernes kompetanse er en nøkkelfaktor.
Vår ambisjon er at Lurøy kommune skal være en attraktiv arbeidsgiver som utvikler gode og helsefremmende arbeidsplasser, og gode tjenester for kommunens innbyggere.
Her vil du få et spesielt ansvar for å drive personalarbeid, med fokus på
bemanning og rekruttering, samt tiltak for å utvikle og beholde arbeidstakere. HR- og kvalitetsleder vil ha ansvaret for kommunens markedsføring, utvikling og kvalitetsarbeid.
HR- og kvalitetsleder rapporterer direkte til kommunedirektør. Stillingen inngår i kommunedirektørens lederteam og har en sentral rolle i den strategiske utviklingen av kommunen og lokalsamfunnet. Vi søker derfor en leder som fremstår som samlende og fleksibel, løsnings- og utviklingsorientert.
Her kan du lese mer om Lurøy: www.leviluroy.no
Og her er en videopresentasjon av kommunen
Vi gjør oppmerksom på at personlig egnethet vil bli vesentlig vektlagt ved ansettelse, og at aktuelle søkerne vil bli invitert til intervju.
Alle søkere tas med på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 3 jf. §
25. Søkere som anmoder om å bli unntatt fra den, må begrunne dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke kan tas til følge, vil søker bli kontaktet før søkerlisten offentliggjøres.
Nærmere opplysninger om stillingens ansvar- og arbeidsområde fås ved
henvendelse til kommunedirektør Stian Skjærvik eller HRK-leder Rigmor Nygård Hansen.
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning på universitet/høgskolenivå
- Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Erfaring med endrings- og omstillingsprosesser
- God kjennskap til relevant lov- og avtaleverk
- Erfaring og forståelse for offentlig forvaltning, gjerne fra kommune/fylkeskommune
- God kommunikasjons- og formidlingskompetanse, både muntlig og skriftlig og ha evne til å etablere gode kommunikasjonskanaler
Personlige egenskaper:
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Gode analytiske evner og høy arbeidskapasitet
- Utviklingsorientert og kan jobbe strategisk med personalutvikling
- Flink til å skape gode relasjoner og nettverk
- Interessert i å jobbe med mennesker
Vi tilbyr:
- Lønn etter avtale
- Fleksibel arbeidstidsordning
- Personlig introduksjonsprogram
- Gode pensjons- og forsikringsordning gjennom KLP
- Behjelpelig med å skaffe bolig
- Lurøy er med i ordningen for distriktskommuner som muliggjør nedskrivning av studielån på inntil 25 000 kr. årlig
Bedrift
Lurøy kommuneSøknadsfrist
26.05.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
8766, LURØY
LURØY
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6187437Se her for andre jobber fra Lurøy kommune