• Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    27.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5030756
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 27.03.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nes kommune

Er du vår nye engasjerte og nytenkende fagutviklingssykepleier? 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Nes sykehjem trenger en ny engasjert fagutviklingssykepleier!

Dette er en spennende stilling hvor arbeidet består av nytenkende- og fagutviklende oppgaver nært knyttet til pasientens behov, samt utvikling av tjenesten. Det vil være administrative oppgaver, samt opplæring, undervisning og veiledning av personalet.

Sykehjemmet består av 114 sengeplasser og er lokalisert på Årnes, 12 minutter gange fra togstasjonen.

Vi har pasienten i fokus og jobber med å ha rett kompetanse, på rett sted til rett tid.

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Krav om påbegynt eller fullført relevant videreutdannelse 
  • Erfaring fra norsk helsevesen, gjerne fra kommunehelsetjeneste
  • Ønskelig med erfaring og kompetanse innen veiledning og undervisning
  • Genuin interesse innenfor geriatri og demens, fagutvikling, nyskaping og kvalitetsarbeid
  • Gode ikt-kunnskaper og gjerne erfaring fra Cosdoc, TQM og websak
  • Krav til norsprøve B2 skriftlig og muntlig
  • Må kunne vise politiattest ikke eldre enn 3 mnd ved eventuelt tiltredelse

Personlige egenskaper:

  • Vi søker deg med et stort engasjement for eldreomsorgen
  • Du er rolig, vennlig og har evnen til å motivere andre, samt mestre komplekse situasjoner og utfordringer
  • Vi søker deg som er motivert, samt ønsker å bidra til å heve livskvaliteten til mennesker som bor på sykehjem
  • Du kan jobbe strukturert, har god relasjonskompetanse, er inkluderende og nytenkende
  • Evner å arbeide selvstendig og i team
  • Våre verdier er nærhet, engasjement og synlighet, og er viktig for oss i utførelse av arbeidet
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø og samarbeidsklima
  • Faglig dyktige kollegaer 
  • Nes sykehjem har egen kantine
  • Lønn etter hovedtariffavtalen og fleksitidsordning
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Om søkerprosessen
Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskravene som er beskrevet i annonsen.

Vi ber om at vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju. 

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

  • Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    27.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5030756
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 27.03.2023