Ledig stilling

Helse Sør-øst RHF

Er du strukturert og har bein i nesa?

Offentlig forvaltning

Applikasjonstilrettelegging leter etter en IKT-Konsulent som skal ta ansvar for at leveranser blir gjennomført etter prioriteringsliste. Rollen innehar oppgaver lignende en kø-koordinator.

Din oppgave vil være et kontaktpunkt mellom forvaltere og bestillere av oppgradering og ny innføring av applikasjoner og ressursen som skal utføre oppgaven. Dette innebærer opplæring av bestillere, på hvordan man utfører en bestilling, oppstartsmøter og teknisk hjelp for testinstallasjon. Du vil få god bruk av din gode kommunikasjonsevne i samtaler mellom forvaltere/bestillere og ressurser.

Sykehuspartner er en av Nordens største IKT-bedrifter med ca. 1700 ansatte, og du vil bidra til forvaltning av store verdier. Vi benytter en mengde verktøy som f.eks. Ivanti Workspace, SCCM, App-V, Citrix, SikkerPrint, Windows 10 mm.

Arbeidsted kan være Oslo, Gjøvik eller Porsgrunn. Oppgi i din søknad hvilken lokasjon du er interessert i å jobbe ved.

Du vil få en svært spennende stilling og utfordrende arbeidsoppgaver i årene fremover, samt mulighet til å bygge en karriere i det mest spennende området innen IKT for tiden; helse-IKT!

Arbeidsoppgaver:

  • Kvalitestsjekke bestillinger til Applikasjonstilrettelegging
  • Kontaktpunkt mellom bestillere og Applikasjonstilrettelegging
  • Fordele tasker til ressurser
  • Oppfølging av oppstartsmøter 
  • Kursing i bestillingsrutiner
  • Kontinuerlig forbedring av interne prosesser

Kvalifikasjoner:

Det viktigste er at du evner å koordinere oppgaver, dette innebærer blant annet å si nei til upassende bestillinger og være kritisk til hva som kommer inn, men også påse at egne ressurser prioriterer riktig. 

Med dette mener vi du må ha:

  • Erfaring med å kommunisere og samspille med andre
  • God og relevant IT kompetanse på arbeidsflate-relevante fagområder(MSI, SCCM, App-V, Ivanti Workspace.)
  • Erfaring fra agile arbeidsprosesser
  • God teknisk forståelse av større IKT-miljøer
  • Relasjons- og samhandlingsegenskaper

For noen systemtilganger i Sykehuspartner vil det som følge av lovpålegg være krav om fremvisning av pass eller nasjonalt/Europeisk ID-kort

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig
  • Organisert og strukturert
  • Pedagogisk
  • Kunne til tider drive med repetitivt arbeid uten å bli umotivert.
  • Fremoverlent og ansvarlig medspiller
  • Evne til både og jobbe selvstendig og inkludere andre i arbeidet

Vi tilbyr:

  • Interessante og viktige oppgaver i en spennende organisasjon
  • God pensjonsordning 
  • Et godt arbeidsmiljø og gode kollegaer
  • Lønn etter avtale og kvalifikasjoner
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Fleksible arbeidstidsordninger med mulighet for delvis bruk av hjemmekontor etter avtale

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.