• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    16.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4310, HOMMERSÅK
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5993592
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Sandnes kommune

Er du Kyrkjevollen skole sin nye avdelingsleder?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Kyrkjevollen skole har ledig fast stilling som avdelingsleder med ansvar for 1. - 4. trinn. Avdelingsleder blir en del av skolens ledergruppe bestående av rektor, avdelingsleder 5. - 7. trinn og avdelingsleder SFO. 

Kyrkjevollen skole er den største barneskolen i Riska bydel med ca. 320 elever og 50 ansatte. Skolen har fine nærområder med fjell, skog og sjø, som gir muligheter for variert og aktiv læring. Vi har et godt arbeidsmiljø og kollegaer som stiller opp for hverandre. Skolens visjon er "Sammen setter vi spor".

Gjennom våre verdier "Aktiv, nytenkende og stolt" ønsker vi å være i stadig utvikling. Vi vektlegger både sosial og faglig læring. Våre satsingsområder er trygt, godt og inkluderende læringsmiljø, profesjonsfaglig digital kompetanse og profesjonelle læringsfellesskap. 

Det er vedtatt å bygge ny storskole i Riska bydel. Kyrkjevollen skole blir en del av denne. 

Kvalifikasjoner:

  • Godkjent undervisningskompetanse
  • Erfaring fra arbeid i grunnskolen vil bli vektlagt
  • Det er ønskelig med relevant ledererfaring og/eller lederutdanning, men ikke et krav
  • Gode ferdigheter innen bruken av digitale verktøy.
  • Gode norskferdigheter og god framstillingsevne, både muntlig og skriftlig (minimum B2 nivå)
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose før tiltredelse.
  • I tråd med opplæringsloven  er tilfredsstillende politiattest en forutsetning for ansettelse. Denne må leveres snarest etter et eventuelt tilbud om ansettelse og før tiltredelse.

    Personlige egenskaper:

    • Verdsettende, inkluderende og medskapende
    • Gode relasjons- og kommunikasjonsferdigheter
    • Engasjert og i stand til å motivere elever og ansatte
    • Evne til å jobbe strukturert og systematisk
    • Fleksibel og løsningsorientert
      Personlig egnethet er viktig for å lykkes og trives i denne jobben og det vil bli lagt stor vekt på dette

    Vi tilbyr:

    • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø med kvalifiserte kollegaer
    • Hjem-jobb-hjem avtale
    • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
    • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
    • Gode pensjons- og forsikringsordninger
     

    • Bedrift
      Sandnes kommune
    • Søknadsfrist
      16.01.2025
    • Heltid/Deltid
      Heltid
    • Ansettelsesform
      Fast
    • Bransje
      Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
    • Utdanningskrav
      Påkrevet
    • Arbeidserfaring
      Ønskelig
    • Adresse
      4310, HOMMERSÅK
      SANDNES
    • Antall stillinger
      1
    • karriere-kode
      5993592
    • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune