• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    29.09.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5270678
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 21.09.2023
Ledig stilling

Bærum kommune

Er du klar for en utfordrende lederrolle med et livsviktig samfunnsoppdrag?  

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Stillingen som tjenesteleder ved Asker og Bærum legevakt byr på kompleksitet og tempo i et døgnåpent, akuttmedisinsk miljø. Vi søker deg som trigges av utfordrende lederoppgaver hvor du lykkes i å få med deg dine folk. Her får du ansvar for at det gis god akutt helsehjelp til 180 000 innbyggere i de to kommunene. Godt lederskap, struktur og tilrettelegging skal sikre effektiv ressursbruk av innsatsen fra vårt helsepersonell. Organisasjonen ved legevakten omfatter totalt ca 300 medarbeidere med hovedvekt av sykepleiere og leger.

Stillingen innebærer totalt resultatansvar for fag, HMS, budsjett og personal. Med på laget får du avdelingsledere samt faglige og merkantile støttefunksjoner. Det er igangsatt et arbeid for å bedre digitale systemer, strukturer og rutiner samt styrke arbeidet rundt kvalitet og turnus. Stillingen rapporterer til kommunalsjef og inngår i hennes lederteam. Det er gode tilbakemeldinger på arbeidsmiljøet, og jobben gir en unik mulighet for både faglig og personlig utvikling i et engasjert fagmiljø.

Forventninger til deg
Vi søker framfor alt en god leder, gjerne med erfaring fra helse eller annen virksomhet med beredskaps-/akuttfunksjon. Din evne til å utfordre dagens praksis og finne gode løsninger kombinert med respekt for fagkompetanse, vil være nyttig. Du bygger gode team og har utvist evne til å sette retning og drive endring. Vi ønsker deg som tenker og handler strategisk, samtidig som du håndterer press og trives med høyt tempo.

Ta gjerne uforpliktende kontakt med partner Randi Flugstad i Amrop, tlf. 905 84 138 eller kommunalsjef Helse Marita Kolstrøm, tlf. 995 04 452.     

Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning på minimum bachelornivå
  • Relevant ledererfaring med oppnådde resultater. Erfaring fra legevakt vil være en styrke i stillingen, men ledererfaring fra andre virksomheter med akutt- eller beredskapsfunksjon kan også være relevant
  • Gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper:

  • Robust, tydelig og trygg i lederrollen med evne til å motivere medarbeiderne
  • Selvstendig og helhetstenkende
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner med høy grad av fleksibilitet
  • Resultat- og utviklingsorientert med utvist gjennomføringsevne
  • Positiv og tillitsbyggende både eksternt og internt
  • Høy arbeidskapasitet i en hektisk og meningsfylt arbeidshverdag

Vi tilbyr:

 
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjon

 

Annet

Etter søknadsfristens utløp vil det utarbeides offentlig søkerliste. Ber du om å bli unntatt fra denne listen, må dette grunngis i søknadsportalen, og du vil få en tilbakemelding på dette. Hvis ditt ønske ikke kan imøtekommes, vil du få mulighet til å trekke søknaden.

Gyldig politiattest iht helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    29.09.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5270678
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 21.09.2023