• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    31.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4963246
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Er du god til å se og gripe de gyldne øyeblikk? 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Mariehaven helsehus og mottak består av to avdelinger. Vi har ledig svangerskapsvikariat og søker etter 2 helsefagarbeidere i henholdsvis 80% og 100% stilling til avdeling 1.

Avdelingen består av 36 plasser og er delt inn i fire grupper. Det er forsterket skjermet demens, somatikk og psykogeriatriske plasser. I avdelingen vil du bli en del av et engasjert team som er opptatt av å sette pasientene i sentrum med fokus på tverrfaglighet for å gi våre beboere et innholdsrikt liv utfra deres forutsetninger.

Miljøterapi, gripe de gyldne øyeblikkene og evnen til å se beboernes behov står i sentrum av vår arbeidshverdag. Vi søker deg som er engasjert i faget ditt, ønsker å jobbe i eldreomsorgen og som ønsker faglig utvikling. Mariehaven vektlegger kompetanse og utvikling hos ansatte. Vi har en rådgiver for fag og kvalitet som arbeider direkte med kompetanseheving hos ansatte.

Høres dette ut som arbeidsplassen for deg, så vil vi gjerne høre fra deg.

Helsefagarbeider med videreutdanning innenfor demens og psykiatri vil bli prioritert.

Stillingene er todelt turnus dag/aften med arbeid hver 3. helg. Oppstart snarest.

Arbeidsoppgaver:

  • Pasientnært arbeid med faglige observasjoner og gjennomføre iverksatte tiltak i samarbeid med øvrig helsepersonell
  • Bidra til å sikre forsvarlige pleie- og omsorgstjenester i tråd med kvalitetskrav og gjeldende lovverk
  • Legemiddelhåndtering etter bestått kurs
  • Dokumentasjon
  • Bidra til å sikre brukermedvirkning og godt samarbeid med pårørende
  • Bidra til godt tverrfaglig samarbeid mellom kollegaer i avdelingen og andre kommunale tjenestesteder samt spesialisthelsetjenesten
  • Primæransvar

Kvalifikasjoner:

  • Utdannet helsefagarbeider med norsk autorisasjon (HPR-nummer registreres i søknad), ønskelig med videreutdanning innenfor demens og psykiatri eller gjennomført  demensopplæringens ABC
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2 muntlig og skriftlig  (dokumenteres med vedlegg til søknad)
  • Kunnskap om lovverk for tjenesteområdet
  • Fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy

Personlige egenskaper:

  • Engasjert i utøvelsen av faget
  • Pålitelig, effektiv og nøyaktig
  • Evne til å planlegge og gjennomføre en strukturert arbeidshverdag
  • God evne til formidling og gode samarbeidsevner

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Offentlig tjenestepensjon
  • Intern undervisning, opplæring med fadderordning

 

Gyldig politiattest iht helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    31.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4963246
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune