Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
04.03.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4451662Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 18.02.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Er du god i regnskaps- og innkjøpsfaget, trygg på telefon og genuint interessert i å hjelpe andre?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Brukerhenvendelser er en tverrfaglig enhet bestående av avdelingene Servicesenteret, Veiledningstorget og IT-brukerstøtte. Sammen hjelper vi brukerne med det meste innen administrative tjenester og IT-støtte. Servicesenteret er kommunens førstelinjetjeneste innen HR, lønn, regnskap og anskaffelse. Vi er tilgjengelige gjennom flere forskjellige kanaler, og har en tydelig ambisjon om å bli best på service gjennom best mulig kvalitet på tjenestene og riktig serviceinnstilling. Vi er tilgjengelige for våre brukere i ordinær arbeidstid, og på telefon 09:00-15:00.
Er du opptatt av å gi god service, liker å snakke i telefon og har god kjennskap til regnskaps- og innkjøpsfaget - da er du kanskje den rette medarbeider for oss!
Som medarbeider i Regnskap/anskaffelsesteamet i Servicesenteret bidrar du til at ansatte og også innbyggere i Bærum kommune får god bistand og en positiv opplevelse ved første kontakt.
Arbeidsoppgaver:
- Besvare henvendelser fra innbyggere og leverandører om eksempelvis fakturaer, purringer, inkassovarsler, ønske om eFaktura og/eller avtalegiro
- Bistå med enkel avviksbehandling på inngående faktura/oppslag leverandørreskontro
- Veilede og gi råd i forbindelse med enklere innkjøp i henhold til innkjøpshåndboken og gjeldende rammeavtaler, samt kontere bestillinger
- Generell veiledning/opplæring i systemer, maler, rapporter, interne rutiner og tilgjengelig informasjon
- Gi råd om rutiner for autorisasjoner og tilganger til sentrale administrative systemer, for ledere og medarbeidere, samt feilsøking ved eventuelle feil
- Bidra til at relatert informasjon om regnskap og anskaffelse til ansatte og ledere er riktig utformet og tilgjengelig
- Bidra til å utvikle Servicesenteret og oppgaver iht. Servicesenterets ansvarsområder
Kvalifikasjoner:
- Høyskole/universitet, 3-årig diplom-/bachelorgrad
- Lang relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet
- God erfaring fra service og brukerkontakt på telefon og i digitalt sakssystem
- God regnskapsforståelse (kontering) og en helhetlig forståelse for økonomi- og regnskapsområdet med tilhørende prosesser
- God kjennskap til, og erfaring med, enklere innkjøp og bestillinger i E-handel
- Tilstrekkelige datakunnskaper i system som Basware, Factum, Epos eller tilsvarende, samt interesse for å sette deg inn i nye digitale løsninger
- Erfaring med innkjøpsprosesser og en helhetlig forståelse for prosessen innkjøp til betaling
- Søkere fra land utenfor Skandinavia: Krav om dokumentert norskkompetanse på minimum B2–nivå
Personlige egenskaper:
Vi ønsker deg som
- blir motivert av å jobbe i team og gjøre andre gode
- er selvstendig, resultat- og løsningsorientert
- formidler løsninger på en pedagogisk måte
- er flink til å formulere deg både muntlig og skriftlig
- er endringsvillig
- er nysgjerrig på nye tekniske løsninger
Det vil bli lagt særlig vekt på personlig egnethet og evne til fleksibilitet
Vi tilbyr:
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver
- Et trivelig arbeidsmiljø og mulighet for å utvikle deg tverrfaglig
- Kompetanseutviklingsstipend
- Lønn etter erfaring og kompetanse
- Offentlig tjenestepensjonsordning
- Fleksibelt arbeidssted/hjemmekontor
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
04.03.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4451662Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 18.02.2022