• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    04.03.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4451662
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 18.02.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Er du god i regnskaps- og innkjøpsfaget, trygg på telefon og genuint interessert i å hjelpe andre? 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Brukerhenvendelser er en tverrfaglig enhet bestående av avdelingene Servicesenteret, Veiledningstorget og IT-brukerstøtte. Sammen hjelper vi brukerne med det meste innen administrative tjenester og IT-støtte. Servicesenteret er kommunens førstelinjetjeneste innen HR, lønn, regnskap og anskaffelse. Vi er tilgjengelige gjennom flere forskjellige kanaler, og har en tydelig ambisjon om å bli best på service gjennom best mulig kvalitet på tjenestene og riktig serviceinnstilling. Vi er tilgjengelige for våre brukere i ordinær arbeidstid, og på telefon 09:00-15:00.

Er du opptatt av å gi god service, liker å snakke i telefon og har god kjennskap til regnskaps- og innkjøpsfaget - da er du kanskje den rette medarbeider for oss!
Som medarbeider i Regnskap/anskaffelsesteamet i Servicesenteret bidrar du til at ansatte og også innbyggere i Bærum kommune får god bistand og en positiv opplevelse ved første kontakt.

Arbeidsoppgaver:

  • Besvare henvendelser fra innbyggere og leverandører om eksempelvis fakturaer, purringer, inkassovarsler, ønske om eFaktura og/eller avtalegiro
  • Bistå med enkel avviksbehandling på inngående faktura/oppslag leverandørreskontro
  • Veilede og gi råd i forbindelse med enklere innkjøp i henhold til innkjøpshåndboken og gjeldende rammeavtaler, samt kontere bestillinger
  • Generell veiledning/opplæring i systemer, maler, rapporter, interne rutiner og tilgjengelig informasjon
  • Gi råd om rutiner for autorisasjoner og tilganger til sentrale administrative systemer, for ledere og medarbeidere, samt feilsøking ved eventuelle feil
  • Bidra til at relatert informasjon om regnskap og anskaffelse til ansatte og ledere er riktig utformet og tilgjengelig
  • Bidra til å utvikle Servicesenteret og oppgaver iht. Servicesenterets ansvarsområder

Kvalifikasjoner:

  • Høyskole/universitet, 3-årig diplom-/bachelorgrad
  • Lang relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • God erfaring fra service og brukerkontakt på telefon og i digitalt sakssystem
  • God regnskapsforståelse (kontering) og en helhetlig forståelse for økonomi- og regnskapsområdet med tilhørende prosesser
  • God kjennskap til, og erfaring med, enklere innkjøp og bestillinger i E-handel
  • Tilstrekkelige datakunnskaper i system som Basware, Factum, Epos eller tilsvarende, samt interesse for å sette deg inn i nye digitale løsninger
  • Erfaring med innkjøpsprosesser og en helhetlig forståelse for prosessen innkjøp til betaling
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia: Krav om dokumentert norskkompetanse på minimum B2–nivå

Personlige egenskaper:

Vi ønsker deg som

  • blir motivert av å jobbe i team og gjøre andre gode
  • er selvstendig, resultat- og løsningsorientert
  • formidler løsninger på en pedagogisk måte
  • er flink til å formulere deg både muntlig og skriftlig
  • er endringsvillig
  • er nysgjerrig på nye tekniske løsninger

Det vil bli lagt særlig vekt på personlig egnethet og evne til fleksibilitet      

Vi tilbyr:

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Et trivelig arbeidsmiljø og mulighet for å utvikle deg tverrfaglig
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Lønn etter erfaring og kompetanse
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Fleksibelt arbeidssted/hjemmekontor
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    04.03.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4451662
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 18.02.2022