Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
26.10.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1069, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
3211187Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 25.10.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Oslo kommune
Fagsykepleier 100%!
Offentlige tjenester og forvaltning
Våren 2021 flytter Furusethjemmet inn i flunkende nye lokaler: Lindeberghjemmet, et nytt høyteknologisk sykehjem, som ligger sentralt ved Lindeberg senter, Lindebergveien 10, 1069 Oslo, i Bydel Alna. Det er lett adkomst fra buss og T-bane.
Vi søker sykepleiere som vil være med på en digital reise, for å utvikle kvalitetsarbeidet innen eldreomsorg. Her vil du ta i bruk hjelpemidler som letter hverdagen både for deg og beboerne. Vi har systemer som gir god kvalitetssikring, bedre flyt i arbeidsprosesser og organisering rundt beboerne. Eksempler på dette er blant annet digitale tavler, automatisert lagerstyring og smart pasientvarslingssystem.
Lindeberghjemmet får 144 beboere fordelt på 6 avd: 4 somatiske enheter, - og 2 skjermede enheter for personer med demens; og ca 200 medarbeidere.
Stillingen er for tiden ved somatisk enhet.
- Bidra til fagutvikling i samarbeid med andre fagsykepleiere/kvalitetssjef og andre faggrupper.
- Ansvar for at den sykepleien som utøves er i overensstemmelse gjeldende lover, retningslinjer og prosedyrer.
- Ansvar for at den sykepleiefaglige kvaliteten utvikles og vedlikeholdes.
- Ansvar for egen utøvelse av faget på alle plan.
- Ansvar for å følge opp og legge til rette for implementering av nye rutiner og prosedyrer på egen avdeling.
- I samarbeid med andre fagfolk planlegger, iverksetter og følger opp tiltak for resurskrevende pasienter.
- Overvåke faglig innhold i pasient behandling, herunder dokumentasjon med tiltaksplaner og sykepleiefaglige rutiner og prosedyrer.
- Ha et tett samarbeid med institusjonens kvalitetssjef/fagleder og andre faggrupper.
- Kan ha overordnet ansvar for å veilede, undervise og informere pasienter/beboere, pårørende, medarbeidere, elever, lærlinger, studenter og andre som har pleiefaglige praksisstudier i avdelingen.
- Bidra til at velferdsteknologiske løsninger implementeres i avdelingen.
- Være pådriver for systematisk kompetanseheving internt på avdelingen.
- Være pådriver for gjennomføring av internkontroll av kompetanse.
- Medansvarlige for å utarbeide handlingsplan for kompetanseutvikling i tråd med overordnede føringer og institusjonens spesifikke behov.
- Medansvar for kompetansekartlegging av pleiepersonalet og utarbeidelse av individuelle tiltaksplaner.
- Bidra til utvikling av tjenesten innen for eget spesialområde.
- Har rollen som Tjenesteansvarlig sykepleier.
- Norsk autorisasjon som sykepleier, faglig videreutdanning, minimum 30 studiepoeng.
- Minimum 4 års klinisk erfaring, spesiell interesse for geriatri vektlegges.
- Erfaring fra prosjekt og endringsarbeid vektlegges.
- Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse, dokumentert bestått norskprøve C1.
- Ønskelig med erfaring fra eldreomsorg og demens.
- Beherske de vanligste IKT-verktøy (word/excel/internett/e-post).
- Kunnskap og ferdigheter i bruk av dokumentasjonsverktøyet Gerica.
- Gyldig politiattest må fremlegges ved tiltredelse.
- Innovativ og nytenkende og kvalitetsbevisst.
- Engasjert og opptatt av fagutvikling.
- Gode evner til å koordinere og planlegge oppgaver.
- Rask omstillingsevne.
- Stor arbeidskapasitet, fleksibel og god arbeidsmoral .
- Du har ambisjoner om å bidra til videreutvikling av avdelingen og sykehjemmet.
- Du liker å jobbe i tverrfaglig team.
- Du bidrar til et godt arbeidsmiljø og er sosial.
- God formidlingsevne og språkforståelse.
- Tålmodig og effektiv.
- Personlig egnethet vektlegges.
- God opplæring og en spennende pasientgruppe.
- Du blir en del av et aktivt fagteam med høyt engasjement.
- Du vil få kolleger med god tverrfaglig kompetanse.
- Du vil bli en del av en spennende arbeidsplass under utvikling.
- Du blir en del av et arbeidsmiljø med fokus på nærvær og trivsel.
- Tilrettelagt, helsefremmende og inkluderende arbeidsmiljø.
- Stor mulighet for medvirkning av fag og rutiner på avdeling.
- Faglig dyktige medarbeidere og store muligheter for kompetanseutvikling.
- Gode lønns-, pensjons- og arbeidsvilkår i Oslo kommune.
- Utfordrende arbeidsoppgaver, høyt faglig nivå og flotte kolleger.
- Gode lønns-, forsikrings-, og pensjonsforhold etter Oslo kommunes regulativ.
- Kompetansestige, avlønnes etter kompetanse.
- Les mer om Oslo Forsikring og Pensjonsforsikring på www.opf.no.
- Opplæring i digitale hjelpemidler, og E-rom.
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
26.10.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1069, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
3211187Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 25.10.2020