• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    21.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4862143
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 09.11.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Er du en nærstøtte med blikk for service og kvalitet?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker en serviceinnstilt, fleksibel og engasjert nærstøtte som liker orden og struktur.

Sykehjemmet ligger sentralt på Stabekk, med kort vei til offentlig kommunikasjon (buss og tog).
Vi har også gode parkeringsmuligheter for deg som har behov for å kjøre bil.

Stabæktunet er hjemmet til 86 langtidsbeboere fordelt på tre avdelinger:
2.etg. og 3.etg. er identiske med plass til 33 beboere, fordelt på 2 grupper. 4.etg. er en mindre enhet med plass til 20 beboere, også fordelt på 2 grupper. Alle beboere har enerom med eget bad og wc. I 1.etg. har vi et flott Dagaktivitetssenter med plass til 12 brukere, fra mandag til fredag.

Ønsker du å jobbe med de eldste og sykeste? Ønsker du å jobbe langsiktig og målrettet med hver enkelt beboer? Liker du tanken på å ha stor innflytelse på hverdagen til beboerne og kunne påvirke livskvaliteten deres? Da er Stabæktunet stedet for deg. Her får du en unik mulighet til å gjøre en forskjell for beboer og deres pårørende.
På Stabæktunet ønsker vi at beboerne skal oppleve aktivitetsglede og en meningsfull hverdag. Det betyr at ansatte må kartlegge hva som er viktig for den enkelte, være interessert i beboer og stille spørsmålet - Hva er viktig for deg?
Sykehjemmet har som mål å gi faglig gode tjenester til beboerne. Vi har derfor fokus på fagutvikling for både sykepleiere og helsefagarbeidere. Kvalitetsrådgiver i full stilling bidrar og veileder i tillegg til å ivareta internt kvalitetsarbeid.

Vi er stolte av kafeen vår som er åpen alle hverdager og søndager. Den benyttes også som kantine for ansatte. Her får du kjøpt, og kan nyte, en deilig lunsj eller middag i flotte omgivelser. Kafeen omtaler vi som selve «hjertet» i huset vårt. Her foregår mange felles arrangementer som f.eks. restaurantkveld for beboere og pårørende, konserter, kunstutstillinger, ulike temafester med mer. Som ansatt får du muligheten til å oppleve mange gode øyeblikk sammen med beboere.


Vil du vite mer om Stabæktunet sykehjem? https://www.baerum.kommune.no/tjenester/helse-og-omsorg/sykehjem-og-omsorgsboliger/sykehjem-bo-og-behandlingssenter/stabaktunet-bo--og-behandlingssenter/
Se vår offisielle Facebookside – Stabæktunet bo- og behandlingssenter, Bærum kommune: https://www.facebook.com/Stabæktunet-bo-og-behandlingssenter-1830229703867123/

Ta gjerne kontakt med meg, tjenesteleder Irene Jensen, for en uformell prat.

Arbeidsoppgaver:

Hovedfokus på service- og administrative oppgaver - oppgavene vil kunne variere ut fra kvalifikasjoner og endrede behov

  • Ansvar for ulike oppgaver i resepsjonen som er sykehjemmets ansikt utad
  • Sikre at all forvaltning, drift og administrasjon har høy kvalitet og er i samsvar med lover, forskrifter og interne krav
  • Gi god kundebehandling og yte service til beboere, pårørende, besøkende, ansatte og andre samarbeidspartnere
  • Utføre ulike lederstøtteoppgaver for tjenesteleder og avdelingsledere
  • Bistå i bruk av Visma ressursstyring og hjelpe til med å leie inn vakter, registrere avvik etc. for avdelingsledere
  • Medansvar for sykehjemmets budsjettarbeid og økonomioppfølging
  • Bestilling av rekvisita, medisinsk forbruksmateriell og oppfølging av dette
  • Ressursperson på velferdsteknologi som pasientvarsling, GPS m.m.
  • Bistå med nødvendige driftsoppgaver
  • Bistå trivselsagenten med aktiviteter / kulturarrangementer / frivillighet

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning fra høyskole eller annen relevant fagutdanning innen kontor / administrasjon / helse. Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskrav
  • Høy digital kompetanse og erfaren IT-bruker (word, excel m.m)
  • God økonomiforståelse
  • God systemforståelse - Alusta, Websak, LØP, Serviceportal, Framsikt, Ascom etc.
  • Erfaring med fakturabehandling/regnskap/budsjett er ønskelig
  • Kunnskap om lovverk for tjenesteområdet
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2 eller tilsvarende

Personlige egenskaper:

  • God til å kommunisere, både med kolleger, beboere, pårørende og andre samarbeidspartnere
  • Er en god lagspiller med fokus på å oppnå resultater ved å gjøre hverandre gode
  • Tar tak i ting på eget initiativ
  • Arbeider systematisk, strukturert og har evne til å gjennomføre
  • Er løsningsorientert
  • Pågangsmot og evne til å bevare entusiasmen og roen selv i vanskelige situasjoner
  • Blid, vennlig og serviceinnstilt

 Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Varierte dager med høyt tempo
  • Et godt arbeidsmiljø
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Kompetanseutviklingsstipend
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    21.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4862143
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 09.11.2022