• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    14.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2089953
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 08.10.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Er du en leder med blikk for systematisk og strategisk utviklingsarbeid?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Har du lyst å være med å utvikle Fysio- og ergoterapitjenester i Sandnes kommune? Vi er på jakt etter en strategisk virksomhetsleder som liker utfordringer og trives i en hektisk arbeidshverdag. Vi søker deg som har stort engasjement for fagfeltet og evner å motivere til felles innsats for fremtidsrettede tjenester. I Fysio- og ergoterapitjenester har vi dyktige og engasjerte medarbeidere og har nylig satt i gang en prosess med økt fokus på kompetanse og fagutvikling, spesielt innen habilitering og rehabilitering. Vi er involvert i ulike tverrfaglige prosjekter, blant annet tidlig innsats i habilitering til barn. Vi samarbeider med Enhet for hjemmetjenester og rehabilitering (EHR) og Samordningsenheten i prosjektet Tverrfaglig utrednings- og rehabiliteringsteam.

Fysio- og ergoterapitjenester har i dag ca. 45 årsverk fordelt på avdelingene Fysio- og ergoterapitjenester til barn, Fysio- og ergoterapitjenester til voksne, Frisklivssentralen og Kommunalt hjelpemiddellager. Virksomheten tilhører tjenesteområdet Helse og velferd og som leder blir du del av ledergruppa i Helse og velferd og rapporterer til kommunaldirektør. 

Arbeidsoppgaver:
Som leder for Fysio- og ergoterapitjenester vil du ha det overordnede ansvaret for strategisk arbeid og utvikling av enheten. Du vil ha overordnet fag-, økonomi- og personalansvar. Du får en sentral rolle i samarbeidet med andre tjenester for å sørge for best mulig tjenester til våre innbyggere.

Kvalifikasjoner og egenskaper:
Du har relevant høyere utdanning (minimum 3 årig) innen helse- og sosialfag. Du har ledererfaring og det er ønskelig at du også har utdanning/kurs innen ledelse. Du har erfaring med å arbeide strategisk, og klarer å se behov og muligheter på både kort og lang sikt. Du har god forståelse for fagområdet og evne til å bruke tilgjengelige ressurser på en hensiktsmessig måte.

Som person er du engasjert i lederrollen. Du har evne til å lytte til behov i organisasjonen og du finner de gode løsningene gjennom å involvere og motivere til felles innsats. Du trives i en hektisk hverdag og jobber systematisk mot langsiktige mål og leveranser. Du er tydelig og gir konstruktive tilbakemeldinger til dine medarbeidere.

Vi tilbyr:
Du får lønn etter avtale og fleksitidsordning. Ulike goder som HjemJobbHjem og gratis svømming i kommunale svømmehaller. Gode pensjons- og forsikringsordninger.

 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    14.10.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2089953
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 08.10.2019