• Företag
    Skatteetaten
  • Ansökningstiden
    26.10.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Direktorater og tilsynsorgan
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2317, HAMAR
    HAMAR
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6417203
  • Se här för andra jobb från Skatteetaten
Ledigt jobb

Skatteetaten

Er du allsidig og serviceinnstilt? Bli en viktig del av vårt team 

Direktorater og tilsynsorgan

Har du en genuin serviceholdning og liker å ha mange baller i luften? Vi søker allsidig medarbeider til drift, IT, sikkerhet og servicetjenester ved vårt kontor i Hamar

Vil du være den som sørger for at alt fungerer – fra IT og sikkerhet til service og oppfølging? Vi ser etter deg med ekte engasjement for drift og mennesker. Hos oss vil du ha tett kontakt med interne kunder og du må derfor trives med å være i tilbyderrollen. Sammen med dyktige kollegaer vil du betjene ansatte på kontoret, samtidig som du bistår med servicetjenester på kontorer hvor seksjonen ikke har fast stedlig tilstedeværelse. Bli en del av et godt og inkluderende arbeidsmiljø, hvor vi aktivt hjelper og støtter hverandre, og hvor trivsel og samarbeid står i fokus.

Seksjon eiendom er en av fire seksjoner i avdeling for administrative tjenester og har ansvar for alle Skatteetatens 61 eiendommer. Seksjonen består av 74 ansatte og er organisert i to faggrupper: Eiendomsforvaltning, som har det operative ansvaret for leieavtaler og oppfølging av gårdeiere, og tre eiendomsgrupper som har ansvar for drift av kontorene, stedlige servicetjenester og håndtering, samt feilretting av IT/AV-utstyr. Vår oppgave er å støtte kjerneproduksjonen og bidra til at ansatte i etaten har en trygg og velfungerende arbeidsplass.

Kvalifikasjoner:

Vi ser etter deg som har utdanning på minimum videregående nivå, og erfaring fra ett eller flere av områdene IT- og AV-utstyr, drift av sikkerhetssystemer eller generell servicevirksomhet. Har du utdanning innen IT eller eiendomsdrift, er det en fordel.

Vi bruker flere ulike digitale verktøy, så interesse for og forståelse av digitale arbeidsprosesser er viktig. Du har god teknisk forståelse og evnen til raskt å sette deg inn i nye systemer.

I denne rollen vil du samarbeide med både interne og eksterne aktører, derfor bør du kunne kommunisere klart og tydelig, både muntlig og skriftlig, på norsk.

Stillingen innebærer noe reising, og førerkort klasse B er derfor nødvendig. Husk å laste opp attester og vitnemål sammen med søknaden din – vi ser frem til å høre fra deg!

Personlige egenskaper:

Du trives med å samarbeide og kommunisere tydelig med andre, og tar ansvar for å få ting gjort på en strukturert måte – selv når mange oppgaver må håndteres samtidig. Du er fleksibel, har høy servicemoral og ser verdien av å være selvgående, samtidig som du aktivt oppdager forbedringsmuligheter der andre ofte er fornøyde. Med  engasjement og nysgjerrighet finner du smarte effektive løsninger, og bidrar til å gjøre arbeidsdagen bedre for både deg selv og dine kollegaer.

Vi tilbyr:

Høres det givende ut å jobbe et sted med et inspirerende samfunnsoppdrag? Da tror vi du vil trives hos oss! Vi kan friste med muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker i en nytenkende organisasjon som høster stor tillit i befolkningen. Du får jobbe tverrfaglig med kollegaer fra andre fagområder, og med store muligheter til å planlegge egen arbeidsdag.

Hos oss får du rammer som sikrer deg en fornuftig balanse mellom jobb og fritid: du får fleksitid og betalt overtid, sommertid, samt mulighet for å trene litt i arbeidstiden. Medlemskap i Statens pensjonskasse følger også med. Det betyr blant annet at du får gode pensjonsordninger og mulighet til å søke om boliglån med gunstige betingelser. Les mer på spk.no.

Du blir ansatt som førstekonsulent eller rådgiver, med en årslønn mellom kr 550 000 og kr 650 000, avhengig av kvalifikasjonene dine. 

Kontorsted er Hamar, men ansvarsområdet inkluderer også deler av Innlandet, og det vil i perioder være aktuelt å bistå på Skatteetatens øvrige kontorer. Arbeid utenfor ordinær arbeidstid må påregnes i perioder. 

Verdt å merke seg før du søker

Vi er mer opptatt av hva du kan, dine erfaringer og kompetanse enn hvor flink du er til å skrive en jobbsøknad. Derfor ber vi deg om å levere en god og beskrivende CV hvor du får frem hva du har gjort og oppnådd som gjør deg kvalifisert for stillingen du søker på. Du trenger altså ikke å skrive eller legge ved et søknadsbrev.

Vi vil at du skal føle deg trygg på valget når du takker ja til å jobbe hos oss. Dersom du er aktuell for stillingen, tilbyr vi deg en omvendt referansesjekk. Det betyr at du får ringe noen av våre medarbeidere og stille de spørsmålene du måtte ønske for å finne bedre ut om vi er en god match.

Vi er på jobb for alle og skal være et godt sted å jobbe for alle. Likeverd, likestilling og mangfold er en del av kulturen vår og vi har nulltoleranse for diskriminerende praksis og oppførsel. Har du hull i CV-en din, funksjonsnedsettelse eller innvandrerbakgrunn vil vi oppfordre deg til å krysse av for dette når du søker stillingen hos oss. Det gir deg mulighet for å få positiv særbehandling. Vi kaller alltid inn minst én kvalifisert kandidat fra hver av disse gruppene til intervju.

Når du søker jobb hos oss, vil navnet ditt stå på en offentlig søkerliste. Det er mulig å be om å bli unntatt denne søkerlisten. Da må du i så fall begrunne hvorfor du ønsker det, og vi tar deretter stilling til om vi kan innvilge ønsket ditt. Kan vi ikke det, hører du selvsagt fra oss. 

 

  • Företag
    Skatteetaten
  • Ansökningstiden
    26.10.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Direktorater og tilsynsorgan
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2317, HAMAR
    HAMAR
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6417203
  • Se här för andra jobb från Skatteetaten