• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    15.06.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0037, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6247369
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Ledig stilling

Oslo kommune

Enhetsleder 

Offentlig forvaltning

Tilrettelagte boliger gir tjenester til personer med sammensatte behov, i hovedsak til personer med en utviklingshemming, fysisk funksjonshemming og autismespekterforstyrrelser. Vi har 13 boliger fordelt på 9 enhetsledere som samarbeider tett med beboere, ansatte, pårørende og øvrige samarbeidspartnere. Enhetsleder rapporterer direkte til seksjonssjef og er en del av seksjonens ledergruppe.

Enhetsleder vil ha ansvar for 2 tilrettelagte boliger med døgnkontinuerlig drift som er plassert på Ullevål og Kjelsås. Boligene har bo-koordinatorer som tar seg av daglig drift i samarbeid med enhetsleder. Det er totalt 12 årsverk og 16 beboere med varierende bistandsbehov tilknyttet boligene. Ansvarsområde for antall boliger tilknyttet enhetsleder kan endre seg ut fra sammensetning av antall ledere og boliger i bydelen.  

Vi arbeider etter Oslo kommunes verdier brukerorientering, respekt, engasjement og redelighet. Verdiene er en selvfølgelighet i vårt arbeid.

Vi søker etter en leder som har et stort engasjement ovenfor brukergruppen og som ønsker å utvikle medarbeiderne. Du må være effektiv, løsningsorientert og ha stor arbeidskapasitet da hverdagen til tider kan være hektisk. Du må kunne arbeide selvstendig og være faglig oppdatert.

Tiltredelse etter avtale.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant 3-årig utdanning på høyskole-/ universitetsnivå
  • Kunnskap om, og erfaring med, brukergruppen
  • Ledererfaring
  • Ønskelig med videreutdanning i ledelse
  • Erfaring med budsjett- og økonomistyring
  • Kunnskap og erfaring med turnusarbeid og GAT
  • Relevant kunnskap om gjeldende lovverk, spesielt HOL kap 9
  • Gyldig politiattest
  • Gode muntlige og skriftlige norskferdigheter er et krav, dokumentere norske språkferdigheter som tilsvarer C1

Personlige egenskaper:

  • Ønske om og evne til å legge til rette for aktiv brukermedvirkning og pårørendesamarbeid
  • God til å skape og bevare relasjoner med brukere, verge/ pårørende og ansatte
  • Fokus på å skape et godt og utviklende arbeidsmiljø
  • Løsningsorientert
  • Høy gjennomføringsevne
  • Fleksibel
  • Gode it-kunnskaper

Vi tilbyr:

  • En spennende og utfordrende lederjobb med høy grad av autonomi
  • Fleksitidsordning
  • Gode tjenestepensjons og forsikringsordninger
  • Lønnstrinn 52 (kr 839 900)
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    15.06.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0037, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6247369
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune