• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    14.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0874, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5724524
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Ledig stilling

Oslo kommune

Enhetsleder

Offentlig forvaltning

Vi søker nå etter en ny enhetsleder til Carl Kjelsens vei 35 C. Seksjon boliger gir tjenester til personer med sammensatte behov, i hovedsak til personer med en utviklingshemming, fysisk funksjonshemming, og autismespekterforstyrrelser. Vi har 11 boliger fordelt på 9 enhetsledere som samarbeider tett med beboere, ansatte, pårørende og øvrige samarbeidspartnere. Stillingen inngår som en del av ledergruppen i seksjon boliger, underlagt avdeling for tilrettelagte tjenester og psykisk helse i Bydel Nordre Aker. Enhetsleder i Carl Kjelsens vei 35 C rapporterer direkte til seksjonssjef. 

Carl Kjelsensvei 35 C er en tilrettelagt bolig for 4 flotte, voksne personer med ulik grad av funksjonsnedsettelser og bistandsbehov. Boligen ligger fint til på Nordberg i Bydel Nordre Aker. Det er 9,35 årsverk tilknyttet enheten. Det forventes at enhetsleder bistår beboerne i direkte samhandling enkelte morgener og ellers ved sykdom og andre uforutsette hendelser.

Vi arbeider etter Oslo kommunes verdier brukerorientering, respekt, engasjement og redelighet. Verdiene er en selvfølgelighet i vårt arbeid.
Vi søker etter en leder som har et stort engasjement ovenfor brukergruppen og som ønsker å utvikle medarbeiderne. Du må være effektiv, løsningsorientert og ha stor arbeidskapasitet da hverdagen til tider kan være hektisk. Du må kunne arbeide selvstendig og være faglig oppdatert, herunder innsikt i nasjonal veileder for gode helse- og omsorgstjenester til personer med utviklingshemming og Oslostandard for pårørendesamarbeid.

Ønsket tiltredelse fra 1. juli.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant 3-årig utdanning på høyskole-/ universitetsnivå
  • God kjennskap til, og erfaring med, brukergruppen
  • Ledererfaring
  • Erfaring med budsjett- og økonomistyring
  • Erfaring med turnusarbeid og GAT
  • Relevant kunnskap om gjeldende lovverk, spesielt HOL kap. 9
  • Kunnskap om, og erfaring med, internkontroll- og kvalitetsforbedringsarbeid   
  • Kunnskap om, og erfaring med, digitalisering av brukertjenester
  • Gyldig politiattest            
  • Gode muntlige og skriftlige norskferdigheter er et krav (norske språkferdigheter tilsvarende C1)

Personlige egenskaper:

  • Ønske om og evne til å legge til rette for aktiv brukermedvirkning og pårørendesamarbeid
  • God til å skape og bevare relasjoner med brukere, verge/ pårørende og ansatte
  • Fokus på å skape et godt og utviklende arbeidsmiljø
  • Løsningsorientert
  • Høy gjennomføringsevne
  • Fleksibel
  • Gode it-kunnskaper

Vi tilbyr:

  • En spennende og utfordrende lederjobb med høy grad av autonomi
  • Fleksitidsordning
  • Gode tjenestepensjons og forsikringsordninger
  • Stillingen avlønnes i lønnstrinn 50 (direkteplassert)
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    14.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0874, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5724524
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune