Bedrift
Nannestad kommuneSøknadsfrist
22.04.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2030, NANNESTAD
NANNESTAD
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3721476Se her for andre jobber fra Nannestad kommune
- Oppdatert 12.04.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Nannestad kommune
Enhetsleder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Spennende og utfordrende lederstilling.
Støttetjenesten søker etter enhetsleder til kompetanse og arbeidssenter i Nannestad. Vi søker etter en initiativrik, trygg og engasjert leder som ønsker å bidra til videreutvikling av våre tjenester. Kompetanse og arbeidssenter skal gi meningsfylt og tilrettelagt arbeid til voksne mennesker med utviklingshemning. Kompetanse og arbeidssenter i Nannestad har per dags dato en drift på 7,9 årsverk.
Støttetjenesten er en virksomhet med totalt 83 årsverk som omfatter følgende tjenestesteder: Miljøtjenesten, Prestmosen omsorgs- og avlastningsbolig, Myrstad bokollektiv, kompetanse- og arbeidssenter og konsulenttjenester for funksjonshemmede.
Virksomhetens hovedansvar er oppfølging og tildeling av tjenester til innbyggere med autisme, psykisk utviklingshemming med et variert bistandsbehov. Det jobbes målrettet for et helhetlig tjenestetilbud, hvor brukermedvirkning og selvbestemmelse er sentralt.
Arbeidsoppgaver:
- Lede, utvikle, planlegge og organisere egen drift
- Sikre kvalitet i tjenestene i tråd med gjeldende lovverk, kommunale vedtak og målsettinger
- Ha ansvar for personalledelse og økonomistyring
- Legge til rette for faglig utvikling og godt arbeidsmiljø ved enheten
- Stillingen inngår i støttetjenestens ledergruppe
- Rapportere på resultat og drift til virksomhetsleder
- Sikre godt samarbeid med eksterne samarbeidspartnere
- Personal- og økonomiansvar samt faglig ansvar for enheten
Kvalifikasjoner:
- Må ha bachelor i vernepleie
- Må ha ledererfaring og videreutdanning innenfor ledelse
- God kjennskap til tjenesteområdet som omfattes av Støttetjenesten
- Må ha gjennomføringsevne innenfor endrings- og utviklingsarbeid
- Må ha god økonomiforståelse og styring
- Erfaring og kompetanse fra turnusplanlegging
- Gode IKT-kunnskaper
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne
Personlige egenskaper:
- Stor arbeidskapasitet og evnen til å tenke helhetlig
- Du tenker helhetlig på tvers av enheter og virksomheter
- Du er en leder som er tydelig og kan innføre nødvendige endinger
- Du skaper engasjement og deltakelse
- Du har god formidlingsevne og evner å gjøre komplekse problemstillinger forståelige
- Du arbeider for å realisere kommunens målsettinger
- Du er endringsvillig og jobber alltid etter forbedringer for å levere gode og effektive tjenester
- Evne til å arbeide strukturert og effektivt
- Nannestad kommune sine verdier skal være førende for ditt lederskap
Vi tilbyr:
- En spennende jobb i en organisasjon i vekst og utvikling
- Lønn etter avtale
- Engasjerte arbeidskollegaer
- God pensjons- og forsikringsordning
- Bedriftshelsetjeneste
- Gyldig politiattest må fremlegges ved ansettelse.
Minst to referanser må oppgis. Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler med 6 måneder prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål må vedlegges søknaden. Søkerpapirer vil ikke bli returnert.
Vi gjør oppmerksom på at CV benyttes til utvidet søkerliste. Dersom du ønsker å unntas fra offentlig søkerliste må dette begrunnes. Se felt for spesiell vurdering under utfylling av CV. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om å ikke bli oppført på søkerlisten. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Bedrift
Nannestad kommuneSøknadsfrist
22.04.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2030, NANNESTAD
NANNESTAD
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3721476Se her for andre jobber fra Nannestad kommune
- Oppdatert 12.04.2021