Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Kristiansund kommune

Elektriker

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi har ledig 100 % fast stilling som elektriker ved enhet Eiendomsdrift.

Om enheten

Eiendomsdrift har ansvar for kjøp og salg av eiendommer, ivareta kommunens byggherrefunksjon, forvaltning, drift, vedlikehold og service av kommunens bygningsmasse. Oppgavene omfatter prosjektering, prosjektstyring, tilrettelegging og byggeledelse, samt renholds- og byggdrifteroppgaver i barnehager, skoler, sykehjem, kulturbygg og omsorgsboliger.

Kristiansund kommune disponerer ca. 220.000 m2 bygningsmasse og 680 boenheter. Enheten har ca. 110 medarbeidere.

Arbeidsområder
  • arbeid i kommunal bygningsmasse innenfor elektrikerfaget
  • oppfølging av el-kontroll og interkontroll tekniske anlegg
  • bestilling av oppdrag hos rammekontraktører
  • HMS-arbeid (prosedyrer, instrukser, lovverk)
Kvalifikasjonskrav
  • fagbrev elektrikerfaget gruppe L
  • god fremstillingsevne i norsk, skriftlig og muntlig
  • gode IKT-kunnskaper
  • førerkort kl. B
Ønskelige kvalifikasjoner 
  • kjennskap til drift og vedlikehold av tekniske anlegg, samt SD-system
  • sertifisering i sluttkontroll EL-anlegg
  • kjennskap til KNX
Personlige egenskaper 
  • gode samarbeidsevner
  • gjennomføringsevne
  • strukturert
  • personlige egenskaper som bidrar til det gode arbeidsmiljøet på enheten vil bli vektlagt ved ansettelsen
Vi tilbyr
  • en arbeidsplass med dyktige og motiverte kollegaer, som hver dag gjør sitt beste for å drifte kommunens eiendommer.
  • det tilbys opplæring og kursing for å ivareta de stadig mer utfordrende og komplekse oppgaver en må beherske.
  • dekning av flytteutgifter etter vedtatte retningslinjer
  • gode pensjonsordninger. Se mer om pensjonsordningen som gjelder for deg her: KLP
Øvrige vilkår

Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.

Ved tilsetting må godkjent politiattest fremskaffes før arbeidsforholdets start.

Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler. Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden. Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.

Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.

Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.