• Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    01.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5881292
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
Ledig stilling

Gjerdrum kommune

Ekstrahjelp

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Avdeling aktivitet, bolig, bistand og avlastning yter tjenester til mennesker med ulike funksjonsnedsettelser. Avdelingen består i dag av tre boliger hvor det gis heldøgnstjenester til totalt 13 beboere, samt ambulerende tjeneste, kommunal avlastning, støttekontakter, koordinator ansvar og privat avlastning. Det er et stort spenn i alder og bistandsbehov til tjenestemottakerne. Det jobbes målrettet for et helhetlig tjenestetilbud, hvor brukermedvirkning og selvbestemmelse er fokus. Avdelingen drifter et eget aktivitetssenter for tjenestemottakere i kommunal bolig og hjemmeboende. Avdelingen er i utvikling og det er vedtatt å bygge nye tilrettelagte boliger.
Til sammen har vi 45 årsverk, og vi ønsker oss flere med på laget, for å opprettholde gode tjenester i tråd med gjeldene lovverk og faglig forsvarlighet.

Avdelingen har mange og varierte oppgaver, og gir tjenester til mennesker med ulik grad av hjelpebehov.

Vi søker etter flere ekstravakter. Gjerne med helsefaglig utdanning, eller studenter innen helse og sosialfag.  

Kvalifikasjoner:

  • Helsefaglig utdanning eller studenter innen helse og sosialfag.
  • God norsk fremstillingsevne, både skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B automat og manuell
  • Erfaring fra arbeid med personer med psykisk utviklingshemninger
  • Erfaring fra arbeid i bolig og med avlastningstilbud

Personlige egenskaper:

Vi søker etter deg som:

  • Er omsorgsfull og har tjenestemottaker i fokus
  • Har stort engasjement for mennesker med nedsatt funksjonsevne
  • Har gode holdninger og verdier
  • Har gode kommunikasjonsferdigheter
  • Er ansvarsbevisst og lojal til arbeidet
  • Er løsningsorientert og handlekraftig i sitt daglige arbeid
  • Ønsker å bidra til samarbeid og et godt arbeidsmiljø
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • En fremtidsrettet arbeidsplass med spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Kompetansehevende tiltak i tråd med avdelingens kurs- og kompetanseplan
  • Fadderordning i nyansattperioden
  • Gratis parkering
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode pensjonsordninger i KLP

Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke stilling uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Kopier av attester og vitnemål må lastes opp digitalt med søknaden. Gjerdrum kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsetninger. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn for å bli unntatt offentlighet, vil søknaden bli offentliggjort. Søkeren blir orientert og får muligheten til eventuelt å trekke søknaden sin før offentliggjøring jf. offentleglova §25.
Tilfredsstillende politiattest må fremlegges før tiltredelse. 

 

  • Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    01.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5881292
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune