• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    09.10.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0164, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5363960
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 20.09.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Eiendomsforvalter

Offentlig forvaltning

Vil du bruke din kompetanse på et godt sted å bo for barn og unge som ikke kan bo hjemme? Liker du å jobbe i skjæringspunktet mellom utvikling, forvaltning og drift? 

Da er du kanskje vår nye eiendomsforvalter!

Barne- og familieetaten driver sin virksomhet i osloregionen, Østfold og Asker - totalt 25 eiendommer – de fleste kommunale og noen private. Vi er i startgropen med et større arbeid for å utvikle eiendomsporteføljen i samarbeid med Oslobygg. Målet er et godt sted å bo for de som trenger et opphold i barneverninstitusjon eller på et av våre bolig- og avlastningstiltak for barn og unge med alvorlige funksjonsnedsettelser.

Barne- og familieetaten søker etter en dyktig eiendomsforvalter med erfaring innen administrasjon av forvaltning, drift og vedlikehold av bygg, og som samtidig har et godt eiendomsstrategisk blikk. Stillingen er fast med snarlig tiltredelse. Eiendomsforvalter vil være en nær og viktig støttespiller for ledelsen i virksomhetens strategiske eiendomsforvaltning. Stillingen vil ha utstrakt kontakt med ledere for etatens tjenestesteder, Byrådsavdelingen for oppvekst og kunnskap og Oslo kommunes eiendomsforetak.

Kun kandidater som søker via Webcruiter vil bli vurdert. Kopi av relevante vitnemål, sertifiseringer, attester o.l. skal følge søknaden elektronisk i Webcruiter.

 

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyere utdanning, for eksempel innenfor økonomi, prosjektstyring, administrasjon og ledelse, eiendomsforvaltning eller byggtekniske fag på bachelornivå
  • Relevant erfaring med dokumenterte resultater vil bli vektlagt
  • Inngående kunnskap om lover og myndighetskrav innen eiendomsfeltet
  • Kunnskap om regelverk for offentlige anskaffelser
  • Gode brukerferdigheter i relevante IKT-verktøy
  • God muntlig og skriftlig formuleringsevne på norsk
  • Avgrenset politiattest, jfr Lov om barneverntjenester, må fremlegges ved behov

Personlige egenskaper:

  • Ansvarsbevisst, selvstendig og tar initiativ 
  • Høy etisk integritet
  • Serviceinnstilt, fleksibel og med gode samarbeidsevner
  • Operativ med høy grad av gjennomføringsevne
  • Evne til å veksle mellom strategisk og operativt perspektiv
  • Resultat- og løsningsorientert
  • Evne til å arbeide strukturert og nøyaktig
  • Positiv, omgjengelig og evne til å skape gode relasjoner
  • Personlig egnethet tillegges stor vekt

Vi tilbyr:

  • Hyggelig arbeidsplass med sentral beliggenhet i nyoppussede kontorlokaler i Oslo sentrum
  • Engasjerte kolleger og godt arbeidsmiljø
  • Utfordrende, varierte og spennende arbeidsoppgaver
  • Gode muligheter for faglig utvikling
  • Fleksitidsordning
  • 1t ukentlig trening i arbeidstiden
  • Personalkantine
  • Gode tjenestepensjons-, forsikrings og låneordninger i Oslo Pensjonsforsikring
  • Lønnstrinn 48-55 i Oslo kommunes regulativ (p.t. kr 726 800-831 000), etter kvalifikasjoner. I særlige tilfeller kan høyere lønn vurderes.
  • Som ansatt i Oslo kommune betaler arbeidsgiver hele pensjonspremien din etter nettolønnsordningen, dvs. at det ikke trekkes 2% av din lønn til pensjonsinnskudd.
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    09.10.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0164, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5363960
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 20.09.2023