Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
24.08.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0037, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4722012Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 11.08.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Oslo kommune
Eiendomsforvalter
Offentlig forvaltning
Vi søker selvstendig og dyktig eiendomsforvalter!
Barne- og familieetaten er en fagetat under Byrådsavdeling for oppvekst og kunnskap. Vi har cirka 600 årsverk fordelt på om lag 900 ansatte. Vi leverer kvalitetstjenester blant annet innen fosterhjem, barnevern, samt bolig- og avlastningstiltak. Administrasjonen har nylig flyttet til nye moderne lokaler på C.J Hambros plass.
Etaten har 30 tjenestesteder som leies av Oslobygg KF, private utleiere og stiftelser. Vi søker nå etter en driftig eiendomsforvalter med erfaring fra og interesse for å ivareta og utvikle eiendommer og bygninger. Du vil blant annet få mulighet til å utvikle og bygge opp planer for vedlikehold i samarbeid med seksjonsleder, styringsstab og drift.
Du har teknisk kompetanse samtidig som du har forståelse for kontrakts- og økonomiforvaltning, og må trives både med teoretiske og praktiske arbeidsoppgaver. Stillingen innebærer utstrakt samarbeid internt og eksternt, så det er viktig at du er en god relasjonsbygger.
I Barne- og familieetaten vil du bli en del av Seksjon for Administrativ bistand. Seksjonen består av 12 medarbeidere i tillegg til seksjonssjef, med arbeidsoppgaver innenfor arkiv, IKT, resepsjon og drift.
Intervjuer vil avholdes 5. eller 6. september. Attester og vitnemål bes vedlegges søknaden elektronisk.
Arbeidsoppgaver:
- Strategisk eiendomsforvaltning
- Budsjettering- og økonomiansvar innenfor fagfeltet
- Ajourholde eiendomsmassen i etatens FDV-system
- Vurdere teknisk og bygningsmessig tilstand på eiendommer i porteføljen
- Internkontroll og HMS innenfor fagfeltet
- Energi- og miljøoppfølging
- Påse at alle tekniske lovkrav ivaretas
- Kontraktsansvar, herunder oppfølging, reforhandling og avslutning av leiekontrakter
- Anbud og oppfølging av kommunens samkjøpsavtaler
- Kontakt og oppfølging av leverandører
- Andre oppgaver kan tillegges stillingen
Kvalifikasjoner:
- Det er ønskelig med relevant høyere utdanning på bachelornivå, for eksempel innenfor eiendomsutvikling/forvaltning eller bygningsfag
- Lang relevant erfaring kan kompensere for høyere utdanning
- Relevant erfaring fra eiendomsforvaltning og kunderettet virksomhet vektlegges
- God økonomiforståelse og vant til å bruke digitale verktøy
- Førerkort kl B
- Det er en fordel med kjennskap til regelverk for offentlige anskaffelser
Personlige egenskaper:
- Kundeorientert og serviceinnstilt
- Meget gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Analytisk og strukturert
- Evne til å prioritere og gjennomføre
- Initiativrik, omstillingsdyktig og positiv
- Meget god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Personlige egenskaper vil vektlegges
Vi tilbyr:
- En spennende, meningsfull og hyggelig arbeidshverdag i en etat med et viktig samfunnsoppdrag
- Arbeidsplass sentralt i Oslo
- Fleksitidsordning
- Lønnstrinn 50-55 (p.t. kr. 711 300- kr 783 900,-) i Oslo kommunes lønnsregulativ, etter kvalifikasjoner. I særskilte tilfeller kan høyere lønn vurderes
- Gode forsikrings- og låneordninger i Oslo Pensjonsforsikring AS
- Som ansatt i Oslo kommune betaler arbeidsgiver i tillegg hele pensjonspremien din etter nettolønnsordningen, dvs. at det ikke trekkes 2 % av din lønn til pensjonsinnskudd
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
24.08.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0037, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4722012Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 11.08.2022