Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Stavanger Kommune

Driftsoperatør/ Vaktmester

Stavanger Byggdrift KF ble etablert i 2001 og eies av Stavanger Kommune. Stavanger Byggdrift KF omfatter avdelinger for renhold, måltidsopplevelser, eiendomsdrift og vedlikehold av kommunens bygningsmasse. I tillegg kommer støtteavdelinger som HMS/KS, personal, regnskap og administrasjon.
Foretaket har for tiden ca. 400 medarbeidere og en årlig omsetning på 280 mill. og er i stadig utvikling utfra styrets vedtak innen organisering og satsningsområder. 
Stavanger Byggdrift bidrar til at Stavanger skal være en enda bedre by å bo og jobbe i. Som ansatt i Stavanger Byggdrift får du være med å utgjøre en forskjell, både for byen og ikke minst menneskene som bor og arbeider her.

Vår avdeling for Eiendomsdrift er en viktig bidragsyter for å sikre teknisk drift av kommunale bygg. Som Driftsoperatør i vår avdeling får du ansvar for drift og vedlikehold av kommunale bygg i henhold til avtale med kunde.  

Vi er på jakt etter en Driftsoperatør som har et brennende hjerte for å skape og gjøre en forskjell. Du må fremstå som en god rollemodell og ha en utpreget "me fikse det!"-holdning. Du er dyktig til å bygge relasjoner, ha interesse for andre, og ville bidra med virksomhetens utvikling av satsningsområdene. Vi er på jakt etter deg som trives godt når ingen arbeidsdager er like, og som blir ekstra effektiv når tempoet er høyt.

Arbeidsoppgaver:

Drift og vedlikehold av kontorbygg, skoler, sykehjem, barnehager m.m.
Rapportering
Drift og sjekk av tekniske anlegg
Internkontroll

Kvalifikasjoner:

Teknisk utdannelse/erfaring, fag-/ svennebrev.
Beherske norsk skriftlig og muntlig.
Kunnskap innen IKT er en fordel.
Relevant teknisk erfaring kan kompensere for fagbrev.
Vi ser gjerne at du har erfaring fra tilsvarende tverrfaglig arbeid.
Bilsertifikat kl. B (fordel med BE)
 
Arbeidsspråket i Stavanger byggdrift KF er norsk. Dersom du har et annet morsmål enn norsk, må du dokumentere at du har språkferdigheter tilsvarende B2. Gjelder ikke søkere med et skandinavisk språk som morsmål.

Personlige egenskaper:

  • Være opptatt av åpenhet, dialog, respekt og verdighet
  • Gode samarbeidsevner samt kunne jobbe selvstendig
  • God kundekommunikasjon
  • Stolthet og kvalitet over arbeidet
  • Nøyaktig på dokumentasjon, logging og rapportering
  • Løsningsorientert og kunnskapssøkende 
  • Godt humør og god ordenssans 
  • Lojal mot økonomiske rammer
  • Stillingen krever at du har en positiv serviceinnstilling og er en god kundebehandler, både eksternt og internt
  • Egnethet er svært viktig

Vi tilbyr:

Lønn etter gjeldende betingelser
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Gode velferdsordninger
En bedrift som arbeider etter verdier og målsettinger
Trivelig flerkulturelt arbeidsmiljø
En arbeidsplass som er IA-bedrift (Inkluderende arbeidsliv)