• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    29.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0477, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4957155
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 16.01.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Driftsleder kafe/kjøkken

Offentlig forvaltning

Driftsleder kafe/kjøkken som tilhører Omsorg+/Sagene seniorsenter. Ansvar for personalansvar,  innkjøpslogistikk, daglig drift og utvikling av tilbudet. 
Sagene seniorsenter med tilhørende kjøkken/kafedrift er lokalisert i bydelens Omsorg+/Sagene seniorsenter i Treschowsgate 2A.
Kafe/kjøkkendriften omfatter daglig salg av mat i kafe, samt varmmat som leveres av ekstern leverandør etter «kok kjøl prinsippet..»
Kafe/kjøkkendriften vil også være en arena for tilrettelagt arbeid for personer som står utenfor arbeidslivet.
Vi søker etter en leder for drift av kafe/kjøkken ved Sagene Seniorsenter i 100% fast stilling som også har erfaring innen innkjøpslogistikk og personalledelse.
Vi søker deg som er kreativ og som ønsker å videreutvikle mattilbudet i kafeen med fokus på å tilby næringsrik og fristende mat til en hyggelig pris.
Driftslederen vil inneha en operativ arbeidshverdag der oppgavene vil være drift, innkjøpslogistikk og videreutvikling av kafe og kjøkken.
Driftsleder vil ha ansvar for å etablere hensiktsmessige systemer og rutiner for god økonomistyring og forsvarlig drift.
 Vi trenger deg som kan se helhet og samtidig ha et blikk for de viktige små detaljer. 
Du vil ha tett dialog med seksjonsleder som er din nærmeste leder samt at du har tett samarbeid og god kontakt med øvrige medarbeidere i seksjonen. Det er derfor en forutsetning at du trives med å jobbe tett på andre kolleger, at du er fleksibel og løsningsorientert.
Stillingen rapporterer til seksjonsleder og du vil ha budsjett og personalansvar
I søknaden ønsker vi at du skal begrunne din motivasjon for å søke stillingen og beskrive hva du har av relevant bakgrunn og erfaring.
Virker stillingen spennende og utfordrende og du har den rette kompetansen,  ønsker vi at du søker hos oss!
Har du spørsmål vedrørende stillingen, ta kontakt med seksjonsleder.        

Arbeidsoppgaver:

  • Personal- og budsjettansvar for kafe/kjøkken
  • Ansvar innkjøpslogistikk
  • Ansvar for tilrettelagt arbeid for personer som står utenfor arbeidslivet
  • Daglig oppfølging og internkontroll kafe/kjøkken
  • Videreutvikle mattilbud kafe/kjøkken
  • Leveranse av middag til beboere i Omsorg Pluss
  • Bistå med å lage enkle retter for salg over disk i kafe
  • Etablere et godt og trygt sted å være for kafeens brukere, være aktiv og synlig i miljøet

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på bachelornivå.
  • Kostøkonom eller tilsvarende med fagbrev og minimum fem års dokumenter erfaring innen fagområdet kan erstatte utdanningskravet.
  • Dokumentert arbeidserfaring med brukergruppen. Herunder direkte kontakt med eldre, personer med kognitiv svikt og andre psykiske og fysiske utfordringer. 
  • Relevant dokumentert erfaring innen drift av kafe/kjøkken eller tilsvarende.
  • Relevant dokumentert erfaring innen personalledelse.
  • Relevant dokumentert erfaring innen utvikling og innkjøpslogistikk.
  • Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Tilsvarende Bergenstest med resultat 2B.
  • God digital kompetanse.

Ønskelig:

  • Vi benytter programvaren GAT for bemanningsplanlegging og oppfølging av ansatte. Det er en fordel at du er kjent med dette arbeidsverktøyet.
  • Kjennskap til Agresso HR, Agresso økonomi, kvalitetssystemet EQS eller tilsvarende systemer.
  • Kunnskap om offentlige anskaffelsesprosesser, gjerne fra Oslo kommune er ønskelig.

Personlige egenskaper:

  • Du er ansvarlig og tar initiativ
  • Du er innovativ
  • Du er selvstendig, nøyaktig og strukturert
  • Du har gode kommunikasjon og samarbeidsevner
  • Du må ha høy arbeidskapasitet
  • Du er løsningsorientert og evner å prioritere
  • Du deler din kompetanse med andre og motiverer til utvikling og endring
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt 

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø med fokus på tverrfaglig samarbeid og på å gjøre hverandre gode
  • En variert, selvstendig og utfordrende jobb med store muligheter til å påvirke egen arbeidsplass
  • E-læringskurs og kompetanseheving
  • Gode kolleger og sosiale happenings
  • Gratis treningsrom i bydelen
  • Fleksitidsordning
  • Stillingen lønnes som driftskoordinator i i Oslo kommunes lønnsregulativ
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    29.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0477, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4957155
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 16.01.2023