Bedrift
Tynset kommuneSøknadsfrist
07.04.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2500, TYNSET
TYNSET
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5639236Se her for andre jobber fra Tynset kommune
- Oppdatert 15.03.2024
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Tynset kommune
Digitaliserings- og kommunikasjonsmedarbeider
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Kort om stillingen:
Tynset kommune søker en fremoverlent og initiativrik medarbeider, med kompetanse innenfor digitalisering og kommunikasjon, for å bidra inn i arbeidet med utvikling av kommunens (digitale) møtepunkter med innbyggerne.
Stillingen er organisatorisk plassert i avdeling Servicetorget i Tynset kommune som består av totalt 4,6 årsverk og er en del av kommunens sentrale stabsfunksjon. Servicetorget har blant annet ansvar for publikumsmottak, nettsider og digitale flater, sentralarkiv, telefon, journalføring og registering av post, kommunale avgifter, osv.
Til stillingen ligger prosjektarbeid i ulike digitalisering og kommunikasjonsfaglige utviklingsarbeid i kommunen, med hovedvekt på digital førstelinje, dialog med innbyggerne og eksternt informasjonsarbeid. Stillingen rapporterer til leder Servicetorget, og deltar i øvrig tjenesteyting ved avdelingen.
Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:
Bidra til videreutvikling av kommunens kontaktpunkter med innbyggerne
Delta i eller lede ulike relevante digitaliseringsprosjekter i kommunen
Utarbeide ny kommunikasjons- og informasjonsstrategi for kommunen, og sikre oppfølging av denne
Delta i den operative publikumstjenesten, og øvrig tjenesteyting ved Servicetorget
Ønskede kvalifikasjoner:
Relevant høyere utdanning
Generelt gode IKT-ferdigheter og systemforståelse
Interesse for og kunnskap om kommunikasjon, service og tjenesteutvikling
Kunnskap om digitaliserings- og utviklingsprosesser
Erfaring fra innholdsproduksjon er en fordel
Gode språkferdigheter (norsk og engelsk)
Personlige egenskaper:
Digitalt hode
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Initiativrik og nytenkende
Evne til å jobbe med varierende oppgaver
Utadvendt og serviceinnstilt
Blikk for å tenke helhet og se sammenhenger
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
100% fast stilling
Spennende og selvstendige arbeidsoppgaver
Et godt arbeidsmiljø
Lønn etter avtale og gode pensjonsvilkår
Arbeidssted er Tynset rådhus
Dersom søker ønsker å reservere seg fra offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort, selv om søker har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Søkeren varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Vi ønsker ikke kontakt med annonseselgere/rekrutteringsbyråer.
NB! Søkere må aldri oppgi BankID-informasjon i søknadsprosessen! Dersom du blir spurt om dette, er det et svindelforsøk.
Bedrift
Tynset kommuneSøknadsfrist
07.04.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2500, TYNSET
TYNSET
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5639236Se her for andre jobber fra Tynset kommune
- Oppdatert 15.03.2024