• Bedrift
    Tynset kommune
  • Søknadsfrist
    07.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2500, TYNSET
    TYNSET
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5639236
  • Se her for andre jobber fra Tynset kommune
  • Oppdatert 15.03.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Tynset kommune

Digitaliserings- og kommunikasjonsmedarbeider

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Kort om stillingen:
Tynset kommune søker en fremoverlent og initiativrik medarbeider, med kompetanse innenfor digitalisering og kommunikasjon, for å bidra inn i arbeidet med utvikling av kommunens (digitale) møtepunkter med innbyggerne. 

Stillingen er organisatorisk plassert i avdeling Servicetorget i Tynset kommune som består av totalt 4,6 årsverk og er en del av kommunens sentrale stabsfunksjon. Servicetorget har blant annet ansvar for publikumsmottak, nettsider og digitale flater, sentralarkiv, telefon, journalføring og registering av post, kommunale avgifter, osv. 

Til stillingen ligger prosjektarbeid i ulike digitalisering og kommunikasjonsfaglige utviklingsarbeid i kommunen, med hovedvekt på digital førstelinje, dialog med innbyggerne og eksternt informasjonsarbeid. Stillingen rapporterer til leder Servicetorget, og deltar i øvrig tjenesteyting ved avdelingen.  

Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:
Bidra til videreutvikling av kommunens kontaktpunkter med innbyggerne
Delta i eller lede ulike relevante digitaliseringsprosjekter i kommunen 
Utarbeide ny kommunikasjons- og informasjonsstrategi for kommunen, og sikre oppfølging av denne 
Delta i den operative publikumstjenesten, og øvrig tjenesteyting ved Servicetorget  

Ønskede kvalifikasjoner:
Relevant høyere utdanning  
Generelt gode IKT-ferdigheter og systemforståelse 
Interesse for og kunnskap om kommunikasjon, service og tjenesteutvikling
Kunnskap om digitaliserings- og utviklingsprosesser 
Erfaring fra innholdsproduksjon er en fordel 
Gode språkferdigheter (norsk og engelsk) 

Personlige egenskaper:
Digitalt hode 
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner 
Initiativrik og nytenkende 
Evne til å jobbe med varierende oppgaver  
Utadvendt og serviceinnstilt 
Blikk for å tenke helhet og se sammenhenger 

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr: 
100% fast stilling 
Spennende og selvstendige arbeidsoppgaver 
Et godt arbeidsmiljø 
Lønn etter avtale og gode pensjonsvilkår 

Arbeidssted er Tynset rådhus 

Dersom søker ønsker å reservere seg fra offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort, selv om søker har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Søkeren varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

Vi ønsker ikke kontakt med annonseselgere/rekrutteringsbyråer.

NB! Søkere må aldri oppgi BankID-informasjon i søknadsprosessen! Dersom du blir spurt om dette, er det et svindelforsøk.

 

 

 

  • Bedrift
    Tynset kommune
  • Søknadsfrist
    07.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2500, TYNSET
    TYNSET
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5639236
  • Se her for andre jobber fra Tynset kommune
  • Oppdatert 15.03.2024