• Bedrift
    Skudenes & Aakra Sparebank
  • Søknadsfrist
    05.08.2022
  • Stillingsfunksjon
    Administrasjon
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Bank, finans og forsikring
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ikke påkrevet
  • Adresse
    4270, ÅKREHAMN
    KARMØY
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • Kompetanseområder
    • digitalisering
    • IT
    • teknologi
  • karriere-kode
    4659952
  • Se her for andre jobber fra Skudenes & Aakra Sparebank
  • Oppdatert 05.08.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Skudenes & Aakra Sparebank

Trigges du av digitale utfordringer og tekniske løsninger?

Digitaliseringskonsulent

Bank, finans og forsikring

Liker du å finne ut av ting? Og blir trigget av nye utfordringer og gir deg ikke før du finner en løsning? Da kan du være den vi er på jakt etter. Vi trenger en engasjert digitaliseringskonsulent som trives med mange baller i luften samtidig.

 

Du vil bli bankens CRM-ansvarlige og være en pådriver for hvordan banken best kan utnytte CRM i det daglige. Du liker å sette deg inn i systemer og prosesser og har god logisk forståelse. Du har øye for å bygge struktur i systemer og se hvordan ting henger sammen og påvirker hverandre. Du liker å dele kunnskap med kollegaene og passer på at folk kan det de trenger å vite for å bruke CRM.

Du vil få ansvar for mye av betalingsområdet i banken og bli på fornavn med både Vipps, Visa og BankID. Du liker å stadig sette deg inn i nye ting og at utviklingen går unna fra dag til dag. Du vil få ansvar for å holde rutiner på området oppdatert og bidra til å dele med kollegaene dine det som trengs i deres hverdag. 

Du vil bidra med din kompetanse til relevante prosjekter innenfor digitalisering og videreutvikling av banken. Du vil være en pådriver for nye og enklere måter å jobbe på. Teamarbeid og selvstendig arbeid går hånd i hånd i din hverdag hos oss. 

Vi ser gjerne at du har: 

  • Minimum 3-årig høyere utdanning (Bachelorgrad) innenfor relevante områder.
  • Gode digitale ferdigheter og god systemforståelse.
  • Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig. 
  • Evne til å jobbe alene og fokusere på produkt og fag, samt delta i team på tvers.
  • Struktur og god gjennomføringsevne.

Vi tilbyr:

  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver, med gode utviklingsmuligheter.
  • Inkluderende og godt arbeidsmiljø med inspirerende kollegaer.
  • Attraktiv lokalbank som engasjerer seg i lokalsamfunnet.
  • God opplæring og veiledning.
  • Konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger.

Nærmere informasjon om stillingen fås ved henvendelse til jobb@skudeaakra.no

 

  • Bedrift
    Skudenes & Aakra Sparebank
  • Søknadsfrist
    05.08.2022
  • Stillingsfunksjon
    Administrasjon
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Bank, finans og forsikring
  • Utdanningskrav
    Bachelor
  • Arbeidserfaring
    Ikke påkrevet
  • Adresse
    4270, ÅKREHAMN
    KARMØY
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • Kompetanseområder
    • digitalisering
    • IT
    • teknologi
  • karriere-kode
    4659952
  • Se her for andre jobber fra Skudenes & Aakra Sparebank
  • Oppdatert 05.08.2022