• Bedrift
    Bane NOR SF
  • Søknadsfrist
    28.09.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Bygg- og anleggsleverandører, Jernbane og sporvei, Transport
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7018, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3155344
  • Se her for andre jobber fra Bane NOR SF
  • Oppdatert 14.09.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bane NOR SF

Digitale hoder med grønt hjerte

Bygg- og anleggsleverandører, Jernbane og sporvei, Transport

Drift og teknologi ser etter deg som vil være med å utvikle ett av Norges mest spennende miljø for IT og industrielle datasystemer.  Divisjonen utvikler og leverer tjenester i en unik systemportefølje med store muligheter for faglig utvikling. Jobben vil gi mange spennende utfordringer i grensesnitt mellom nettverk, telekommunikasjon, industrielle datasystemer og sikkerhet.


Nasjonalt Operasjonssenter oppdager feilene før det feiler.

Nasjonalt Operasjonssenter har ansvar for 24/7 operativ kontroll på digital infrastruktur og tjenester, 1. linje feilretting, brukerstøtte og kundeoppfølging. Ansatte ved Nasjonalt Operasjonssenter deltar også i utviklingsprosjekter ved innføring av nye tjenester for Bane NOR.

Bane NOR ivaretar sitt samfunnsansvar og følger til enhver tid de råd som gis fra nasjonale helsemyndigheter i den nasjonale krisen med bekjempelse av Covid-19 virus. Vi gjennomfører fortsatt de fleste intervjuer via video, men gjør en vurdering i hver enkelt prosess for muligheten til å gjennomføre fysisk intervju i dialog med kandidat.

Arbeidsoppgaver
  • varsling av kunder og brukere om planlagt arbeid og feil i digital infrastruktur/tjenester
  • motta, besvare og behandle henvendelser fra brukere og kunder
  • saksbehandling på vegne av enheten KV-IKT, feilmeldinger og bestillinger
  • brukeradministrasjon til KV-IKTs tekniske system
  • feilsøk og feilretting av teknisk art via fjernaksess
Kvalifikasjoner
  • erfaring fra brukerstøttefunksjon innen IT
  • erfaring fra teknikerstillinger for telekommunikasjon og IKT-system
  • i tillegg vektlegges personlig egnethet.

Bane NOR samarbeider med Semac som er en ekstern leverandør om bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer av vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen.

Personlige egenskaper

Vi søker en person som har solide samarbeidsevner og kommunikasjonsferdigheter og er interessert i teknologi. Du må ha evne til å jobbe selvstendig, strukturert og analytisk.

Du identifiserer deg med våre verdier som er åpen, respektfull, engasjert og nytenkende.

Vi tilbyr
  • spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • gode utviklingsmuligheter i en organisasjon i vekst
  • et godt arbeidsmiljø med dyktige kolleger og fagmiljø
  • svært konkurransedyktig pensjonsavtale og tilgang til meget gode forsikringsordninger
  • årsbillett på Go Ahead, SJ og Vy sine tog
 

  • Bedrift
    Bane NOR SF
  • Søknadsfrist
    28.09.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Bygg- og anleggsleverandører, Jernbane og sporvei, Transport
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7018, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3155344
  • Se her for andre jobber fra Bane NOR SF
  • Oppdatert 14.09.2020