Bedrift
Lillehammer kommuneSøknadsfrist
14.06.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2609, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4652322Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
- Oppdatert 02.06.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillehammer kommune
Digital markedsfører: regionprofilering
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Lillehammer-regionen Vekst er et offensivt team som jobber for flere tilflyttere og flere arbeidsplasser i Lillehammer-regionen, det vil si kommunene Lillehammer, Øyer og Gausdal. Vi jobber prosjektbasert, og sentralt i alt det vi gjør er kommunikasjon. Som regionmarkedsfører vil du være involvert i mange av prosjektene for å gjøre kommunikasjonen utad best mulig, og du vil også ha ansvar for en egen prosjektportefølje knyttet til markedsføringen av regionen utad.
Stillingen er en 3-årig prosjektstilling med oppstart så snart som mulig etter sommeren.
Arbeidsoppgaver:
I stillingen får du stor grad av fleksibilitet og spillerom til å påvirke hvordan regionens digitale markedsføring skal gjennomføres. Eksempler på oppgaver som inngår i stillingen er:
- Ansvar for implementeringen av Lillehammer-regionens kommunikasjonskonsept "Den lille forskjellen"
- Redaktøransvar for www.lillehammer.no
- Ansvar for Lillehammer-regionens kontoer på Facebook, Instagram og LinkedIN
- Ansvar for oppretting og utsending av digitale kampanjer ved hjelp av Hub Spot
- Gjøre enkel innholdsproduksjon selv, samt være sparringspartner og bestiller hos ekstern leverandør av innholdsproduksjon
- Være rådgiver for kollegaene i Lillehammer-regionen Vekst slik at vår markedsføring og kommunikasjon utad fremstår mest mulig helhetlig
Kvalifikasjoner:
- Minimum 3 års relevant erfaring for den kompetansen vi søker etter
- Beviselig god forståelse for digital kommunikasjon/markedsføring/innholdsproduksjon ved å vise til konkrete resultater av eget arbeid
- God forståelse for bruken av de relevante sosiale mediene
- God forståelse for bruk av innsikt og analyse for å optimalisere kommunikasjon/markedsføring
- Kunnskap om CRM-verktøy (eks Hub Spot) er en fordel, men ikke et krav
- Svært god kommunikasjonsevne skriftlig og muntlig i norsk språk
- Minimum 3 års utdanning innen markedsførings- eller kommunikasjonsfag
Personlige egenskaper:
- Initiativrik
- Selvstendig, men samtidig god til å jobbe teambasert
- Trives med å ha mange baller i luften og tidvis jobbe med en stor bredde av ulike aktører
- Høy arbeidskapasitet
- Uredd
- Interesse for å sette seg inn i nye digitale systemer
- Brenne for Lillehammer-regionen og potensialet som ligger i næringsutvikling og tilflytting
Vi tilbyr:
Du blir en del av et offensivt team i Lillehammer-regionen Vekst. Vi er lokalisert i det attraktive kontorfellesskapet Hub LHMR, midt i Lillehammer sentrum.
Du får stort selvstendig ansvar, men jobber som oftest i team med andre. Stillingen gir deg mulighet for et stort kontaktnett i regionen, om du ikke har det fra før.
Lønn etter avtale.
Bedrift
Lillehammer kommuneSøknadsfrist
14.06.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2609, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4652322Se her for andre jobber fra Lillehammer kommune
- Oppdatert 02.06.2022