• Bedrift
    DFDS AS
  • Søknadsfrist
    30.04.2023
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Copenhagen
    Region Hovedstaden
    search.country.DENMARK
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5073591
  • Se her for andre jobber fra DFDS AS
  • Oppdatert 13.04.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

DFDS AS

Customer Interaction Specialist

DFDS søker nye deltidskollegaer til vårt kundeserviceteam i København.

DFDS er med mer enn sine 13.000 medarbeidere Danmarks nest største rederi som daglig transporterer 10.000-vis av passasjerer og enorme fraktmengder mellom lande i Europa. En solid virksomhet etablert i 1866 med en sterk kultur og et godt verdisett.

Vi søker nå en norsk- eller svensktalende deltid Customer Interaction Specialist i København som vil inngå i våre kundeserviceteam hovedsakelig i helgene som primært hjelper norske og danske kunder til ruten Oslo-København, men også til våre andre globale ruter.

Vi forventer følgende av deg

  • Du brenner for virksomheten din og blir raskt en ambassadør for DFDS
  • Du balanserer evnen til at kombinere service og salg på telefonen til perfeksjon
  • Du er glad i å hjelpe kunder med høyt engasjement
  • Du er skriftlig sterk, herunder e-post og chat
  • Utover dialog med våre kunder påtar du deg gjerne administrative oppgaver

Dine språkkunnskaper er viktig. Vi forventer at du utover norsk eller svensk snakker og skriver engelsk på et høyt nivå. Hvis du samtidig kan forstå og/eller snakke flere skandinaviske språk er det en stor fordel.

Hvorfor DFDS og hvorfor denne stillingen?

  • Du blir en sentral del av en solid internasjonal virksomhet med danske røtter og hovedkontor i Danmark
  • Du kommer til at inngå i kundeserviceteamet for våre største passasjerrute
  • Gode utviklingsmuligheter for alle som kan og vil, samt talentprogram for utvalgte
  • Gratis reiser på alle DFDS’ passasjer ruter
  • Verdens beste kollegaer og en god kantineordning

Se deg en ekstra gang i speilet…

…innen du søker jobben så du er helt sikker på at du brenner for å yte god kundeservice på tvers av kanalene. Du agerer kollegialt og ansvarlig. Du er lidenskapelig og dedikert omkring ditt arbeid, samt besitter en god porsjon med endringsvillighet

Spørsmål?

Fikk vi ikke beskrevet det grundig nok er du velkommen til å kontakte Customer Interaction Manager i Customer Care Nordics, Maria Salling på +45 3152 7329.

Har ovenstående vekket din interesse?

... skynd deg å send en motivert søknad og kom skrittet nærmere å bli budt velkommen ombord i våres team på DFDS hovedkontor i Københavns Nordhavn. Jobbsøknader behandles løpende og naturligvis fortrolig.

 

  • Bedrift
    DFDS AS
  • Søknadsfrist
    30.04.2023
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Copenhagen
    Region Hovedstaden
    search.country.DENMARK
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5073591
  • Se her for andre jobber fra DFDS AS
  • Oppdatert 13.04.2023