Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
30.09.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
4759861Se her for andre jobber fra Larvik kommune
- Oppdatert 14.09.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Larvik kommune
Byggesaksbehandler, vikariat
Offentlig forvaltning
På virksomhet Byggesak har vi som mål å bidra til at folk får realisert sine byggedrømmer, enten det dreier seg om bolig, fritidsbolig eller næringsbygg. Vi er totalt 17 ansatte i dag og har stor pågang av søknader. Da en av våre ansatte skal ha permisjon trenger vi å ansette en byggesaksbehandler i et vikariat.
Arbeidsoppgaver:
- Saksbehandling av byggesøknader og dispensasjonssøknader
- Veiledning av kommunens innbyggere og de profesjonelle aktørene/utbyggere både skriftlig og muntlig
- Saksforberedelse til politiske behandling
Kvalifikasjoner:
- Du har relevant høyskole- eller universitetsutdanning på minimum bachelornivå innenfor arkitektur, landskapsarkitektur, rettsvitenskap, ingeniør eller naturforvaltning
- I særlige tilfeller kan lang erfaring fra saksområdet kompensere for utdanningskravet
- Vi vektlegger erfaring fra fagområdet i offentlig eller privat sektor
- Norsk er arbeidsspråket og du må beherske det både muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper:
- Du må være nysgjerrig, ærlig og raus i ditt daglige arbeid
- Du må være serviceinnstilt og omgjengelig da veiledning er en viktig del av jobben
- Du må like å arbeide både alene og i team
- Du må trives med et høyt arbeidstempo
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Lønn etter avtale
- Fleksibel arbeidstid
- Et trivelig arbeidsmiljø
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Velferdsordninger for ansatte
- Bedriftshelsetjeneste
Annet
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.
En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger av avtaler, reglementer og lover. Larvik kommune ser mangfold som en styrke, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.
Før du tiltrer må du fremvise politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.
Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
30.09.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
4759861Se her for andre jobber fra Larvik kommune
- Oppdatert 14.09.2022