Detaljer

  • Bedrift
    Molde kommune
  • Søknadsfrist
    06.10.2020
  • Sted:
    MOLDE
  • Stillingsfunksjon:
    Fast Stilling
  • Stillingstype:
    Dag
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    MØRE OG ROMSDAL
  • Arbeidssted:
    MOLDE
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3142776
  • Se her for andre jobber fra Molde kommune

Byggesaksbehandler

Stillingstype
Det er ledig 100 % stilling som byggesaksbehandler.

Beskrivelse av arbeidssted
Byggesak og geodata har i dag 17 medarbeidere, hvorav 7 byggesaksbehandlere. Enheten behandler ca. 1200 – 1300 søknader hvert år. Geodata og forvaltning av eiendomsskatt er også lagt til enheten. Vi holder til i flotte lokaler på Torget 2. Enheten jobber for kontinuerlig forbedring  Avdelingen fokuserer på å bruke digitale verktøy og løsninger for å effektivisere saksbehandlingen.

Hovedoppgaver

  • byggesaksbehandling
  • behandling av delesaker
  • tilsyn og ulovlighetsoppfølging
  • informasjon og veiledning av publikum, både skriftlig og muntlig

 

Kvalifikasjoner

  • relevant universitets- eller høyskoleutdanning
  • annen formalkompetanse eller relevant praksis kan kompensere for utdanningskravet
  • personlig egnethet blir vektlagt
  • være serviceinnstilt
  • kunne arbeide godt selvstendig og i team
  • være strukturert
  • ha gode kommunikasjonsevner

 

Vi tilbyr
Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø, dyktige medarbeidere og en arbeidsplass der vi ønsker å legge til rette for et faglig utfordrende og kvalitetsmessig godt tilbud til våre ansatte og brukere.

Lønn etter avtale
Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.

Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester må tas med til arbeidsgiver ved eventuelt intervju. 

Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort.