Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
01.12.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5008, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
2271227Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 26.11.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Bybygger - prosjektkoordinator
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Bymiljøetaten har et bredt og variert spekter av oppgaver som gjør at Bergen virker hver dag. Vi arbeider med forvaltning av natur, veier og byrom, samt detaljplanlegging , bygging og drift av offentlig infrastruktur. For å redusere klimautslippene i kommunen leder vi arbeidet med nullutslipp og fornybare drivstoffer, og skal endre bergensernes transportvaner i retning av sykkel, gange og delemobilitet. Vi får byen til å leve. Alle skal trives i Bergen - hver dag og om 100 år!
Vil du bidra til at Bergen er et godt sted å bo?
Bergen kommune satser på fortetting i senterområder, og spesielt langs kollektivakser. Bymiljøetaten jobber med gjennomføring av de offentlige planene for disse områdene - eksempelvis på Mindemyren, Wergeland og Paradis. Vi har en nøkkelrolle i utviklingen av fortettingsområdene i byen. Vi er en pådriver for byutvikling gjennom både forhandlinger om utbyggingsavtaler, og et godt samarbeid med eiendomsutviklere og offentlige aktører.
Det er stor aktivitet på området og vi skal nå tilsette en prosjektkoordinator. Stillingen hører til hos Gjennomføringsavdelingen, som er prosjektorganisert, og inndelt i ulike team - disse er Byliv, Transformasjon, Mobilitet og Eiendom. Prosjektkoordinatoren vil bli en del av team Transformasjon. I avdelingen er vi 25 ansatte, med fagfelt som landskapsarkitekter, jurister, ingeniører, prosjektledere og andre. Medarbeiderne i Gjennomføringsavdelingen er kompetente, selvstendige og ansvarlige for sine prosjekter. Arbeidsmiljøet er godt og tverrfaglig. Du får muligheten til å bidra til dette!
Vi søker også prosjektledere og en landskapsarkitekt til samme avdeling - er du interessert? Sjekk øvrige stillinger hos Bymiljøetaten!
Mange utdanningsretninger kan være relevant for å fylle stillingen, og oppgavene kan i en viss utstrekning tilpasses dine kvalifikasjoner. Du må minst ha en bachelorgrad, og gjerne innenfor ett av fagfeltene geografi, landskapsarkitektur, arkitektur, og relevante ingeniørfag. Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende formell utdanning. Kunnskap om teknisk infrastruktur og god økonomisk forståelse er nødvendig. Kunnskap og erfaring med offentlig forvaltning, plan- og bygningsloven, reguleringsplaner, eiendomsmarkedet, og forhandlinger vektlegges. Du må ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.
Strukturert og ansvarsbevisst
Evne til å arbeide selvstendig og målrettet
Trives med samarbeid og jobbe i tverrfaglige team
Faglig utvikling
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Fleksibel arbeidstid
Lønn etter avtale
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
01.12.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5008, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
2271227Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 26.11.2019