Bedrift
Nes kommuneSøknadsfrist
27.09.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5352491Se her for andre jobber fra Nes kommune
- Oppdatert 22.09.2023
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Nes kommune
BUA-ansvarlig
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
I Nes kommune er BUA organisert i Virksomhet for Integrering, fritid og frivillighet. Vi var en pilotkommune for BUA-ordningen og er godt etablert.
BUA er et landsomfattende nettverk av utlånsordninger med felles mål om å bidra til bedre folkehelse, mindre forskjeller og lavere forbruk. Virksomheten arbeider for at barn og unge skal få prøve flere varierte aktiviteter. I en BUA-ordning vil man kunne låne sports- og friluftsutstyr til alle sesonger, helt gratis. BUA fungerer som et «utstyrsbibliotek» der man kan låne gratis sport- og friluftsutstyr. Inne på bua.no finnes informasjon om hvordan man bestiller, samt hvilket utstyr som er ledig på lageret.
Vi har søkt Bufdir og fått innvilget ett årsverk som skal arbeide for å videreutvikle BUA ordningen. Stillingen blir et treårig engasjement forutsatt fortsatt statlige bevilgninger. Vi jobber nå med å finne nye egnede lokaler så vi kan inkludere både frivillige og kandidater til arbeidspraksis i BUA, og da også utvide åpningstidene og tilgjengeligheten.
Kvalifikasjoner:
- Gjerne relevant 3-årig høgskole men det er ikke et krav
- Grunnleggende datakunnskaper
- Gode språkkunnskaper i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
- Gode samarbeidsevner, men komfortabel med å jobbe selvstendig
- God på relasjonsbygging og konflikthåndtering, gjerne erfaring fra miljøarbeid
- Erfaring fra friluftsliv og/eller idrett, samt kunnskap om sport- og fritidsutstyr er en fordel
- Du må være fylt 18 år
Personlige egenskaper:
- Godt humør og stå-på-vilje
- Engasjert i menneskene rundt deg, evne til å lede og motivere frivillige medhjelpere
- God til å jobbe både selvstendig og i team
- Løsningsorientert og fleksibel
Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr:
- Stillingen som aktivitets- og driftsansvarlig er en prosjektstilling som går over 3 år forutsatt fortsatt satsing over statsbudsjettet
- Lønn etter gjeldende tariff
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Godt arbeidsmiljø
- Muligheter til å påvirke egen arbeidshverdag
- Arbeidstid dag og minimum en kveld i uken
- Må også påberegne noe arbeid i helg i forbindelse med aktiviteter og høysesong for utlån
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Praktisk informasjon om søkeprosessen
Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.
Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.
Minst to referanser må oppgis.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Bedrift
Nes kommuneSøknadsfrist
27.09.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5352491Se her for andre jobber fra Nes kommune
- Oppdatert 22.09.2023