Företag
Bardu kommuneAnsökningstiden
05.12.2022Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
9360, BARDU
BARDU
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4881066Se här för andra jobb från Bardu kommune
- Uppdaterad 18.11.2022
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Bardu kommune
Brannsjef
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Bardu kommune har ledig fast stilling som brannsjef i interkommunalt brannsamarbeid mellom kommunene Bardu, Salangen og Lavangen om beredskap og feiing. Bardu kommune har kasernert brannvesen som suppleres av deltidsannskap. Det er en spennende og interessant stilling i en kommune tuftet på visjonen "trivsel og kvalitet i friske omgivelser". Vi søker deg som har lyst, vilje og evne til å tenke kvalitet, endring og utvikling - og som ønsker å være med å gjøre en forskjell.
Beskrivelse
Brannsjefen har fag-, økonomi-, og resultatansvar for avdelingen, og har også personalansvar. Brannsjefen er ansvarlig for at arbeid planlegges, utføres og organiseres etter gjeldende lover, forskrifter og regelverk. Brannsjefen har ansvar for saksbehandling innenfor eget kompetanseområde og saksbehandling til kommunedirektøren og politiske utvalg.
Krav til stillingen:
- Oppfyller kravene i § 45 i forskrift om organisering, bemanning og utrustning av brann- og redningsvesen
- Relevant ledererfaring
Hvem er du?
Du er en utviklingsorientert leder som vil bistå til at brannstasjonen bevarer det gode, videreutvikler tjenestene og innoverer ved behov
- Du trives med å jobbe sammen med andre, og du klarer å få de du jobber sammen med til å jobbe i lag på en god måte.
- Du har god kjennskap til og interesse for ansvarsområdene som ligger til stillingen
- Du liker å gi råd, veilede og hjelpe andre, og er god til å skape relasjoner.
- Du er trygg og rolig i vanskelige situasjoner, og klarer å stå i faglig uenighet
- Du klarer å jobbe selvstendig og har høy gjennomføringsevne
- Du tør å si nei, men gjør det på en fin måte
- Du er omgjengelig og trygg, og samarbeider godt med flinke fagfolk i et tverrfaglig miljø
- Du har forståelse og respekt for å arbeide i skjæringspunktet mellom administrasjon og politikk
- Du har kjennskap til økonomi og ressursstyring
- Du er et forbilde for ledere og medarbeidere i organisasjonen
- Du evner å tenke helhetlig, er selvstendig og arbeider målrettet
Det vil bli lagt stor vekt på søkerens personlige egenskaper.
Vi tilbyr
- Du vil få lønn som leder iht i Hovedtariffavtalens kapitel 3.
- Du vil få delegert ansvar jf. kommunedirektørens delegasjon og lovens rammer, og vil ha ansvar for personalet, økonomien og resultatene.
- Du vil oppleve utfordrende oppgaver, og du får muligheter for å utvikle og sette ditt preg på fagområdet
Selv om du har ansvaret for din egen virksomhet, vil du få støtte fra de andre enhetene, fra personal- og økonomiavdelingen, eller fra andre når du trenger det.
Generelt
Tilsetting skjer i henhold til gjeldende lov- og avtaleverk. Bardu kommune benytter internettbasert søkesystem, og søkere skal derfor registrere seg elektronisk med cv via link på Bardu kommunes hjemmeside.
Företag
Bardu kommuneAnsökningstiden
05.12.2022Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
9360, BARDU
BARDU
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4881066Se här för andra jobb från Bardu kommune
- Uppdaterad 18.11.2022