Ledig stilling

Nittedal kommune

Boligfremskaffer

Offentlig forvaltning

Vil du bli med på laget vårt?
 
Nittedal kommune har en egen avdeling for boligsosial virksomhet for å jobbe helhetlig med de samlede virkemidlene for å sikre egnede boliger for de vanskeligstilte i boligmarkedet. Avdelingen består av ansatte som jobber med Husbankens boligsosiale virkemidler, forvaltning og oppfølging av kommunale leietakere og formidling av leietakere i egnede private leiemarkedet. Avdelingen er organisert i enhet for bolig og tjenester i Nittedal kommune, der det også er en egen avdeling for kartlegging og forvaltning knyttet til helse- og omsorgstjenester. Nittedal kommune vurderer at en egnet bolig er en helt nødvendig rammebetingelse for de gode tjenestene vi gir til våre innbyggere.
 
Enhet for bolig og tjenester er tverrfaglig sammensatt, med svært kompetente medarbeidere og et godt arbeidsmiljø.
 
Vi søker nå etter en ny kollega i stillingen som boligfremskaffer. 

Kvalifikasjoner:

Må ha minst 3-årig relevant utdanning fra høyskole og/eller universitet. Eiendomsmeglerutdanning er en fordel, men det er ikke et krav. Lang og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
Må ha førerkort klasse B.

Må ha minst 2 års relevant erfaring knyttet til boligfremskaffelse
Det er ønskelig med erfaring fra tilsvarende stilling og kjennskap til husleieloven og/eller byggesaksforskriften.

Personlige egenskaper:

  • Må være god til å skape relasjoner og ha gode samarbeidsegenskaper
  • Må ha evne til å jobbe selvstendig og ha evne til å prioritere
  • Må ha gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig
  • Du må være løsningsorientert og initiativrik
  • Personlig egnethet til bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

  • 100 % fast stilling
  • Aktiv og spennende arbeidshverdag
  • Godt arbeidsmiljø med rause og inkluderende kollegaer
  • Lønn etter tariff
  • Tilgang på treningsrom og kantine
  • Parkeringsplasser med lademuligheter