• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    23.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5668107
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 03.04.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Boligfremskaffer

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

NAV er arbeids- og velferdsforvaltningen i Norge med ca 19 000 medarbeidere. Vi leverer tjenester og stønader til 2,8 millioner mennesker. Gjennom vår innsats skal flere få mulighet til å være i arbeid, delta i samfunnet og være sikret inntekt. Som ansatt i NAV skal du jobbe etter NAVs intensjoner og mål.

Vår visjon "Vi gir mennesker muligheter" er overordnet i vår jobb ut mot kommunens innbyggere. Vi skal gi veiledning og bistand til å komme ut i arbeid og aktivitet. Dette gjøres i samarbeid med lokalt nærings- og arbeidsliv. NAV Bærum er et ambisiøst og utviklingsorientert NAV kontor med ca 200 medarbeidere. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester. Vi skal sikre våre brukere mulighet for arbeid, mulighet for meningsfull aktivitet og mulighet for inntektssikring i henhold til lovfestede rettigheter.

Vi søker nå etter boligfremskaffer i engasjement i avdeling for Oppfølging og Økonomi. Oppstart snarest.

Stillingen krever stor arbeidskapasitet, struktur og sosialfaglig kompetanse, samt fleksibilitet til å håndtere mange oppgaver samtidig. Avdelingen jobber med saksbehandling og veiledning etter lov om sosiale tjenester i NAV, samt sosialfaglig og arbeidsrettet oppfølging av våre brukere i tillegg til helseavklaring.

Kvalifikasjoner:

Krav:

  • 3-årig relevant utdanning fra høyskole/universitet (NOKUT godkjent)
  • Realkompetanse kan veie opp for utdanningskravet
  • Ha god veilednings- og relasjonskompetanse
  • Ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • God sosialfaglig kompetanse og evne til å håndtere og prioritere mange oppgaver
  • Motivert til å arbeide med veiledning og tverrfaglig samarbeid
  • Førerkort klasse B
  • Disponere egen bil

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra liknende arbeid med å skaffe boliger
  • Kjennskap til boligmarkedet i Bærum og omegn
  • Erfaring med rapportering og journalføring

Personlige egenskaper:

  • Ha stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
  • Håndtere høyt arbeidstempo med mange henvendelser fra brukere og samarbeidspartnere
  • Være strukturert og systematisk
  • Være serviceinnstilt, initiativrik og løsningsorientert
  • Ha gode samarbeidsevner og bidra til utvikling av vårt arbeid med målgruppen

Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
  • Aktive og engasjerte kollegaer
  • Fleksitidsordning
  • Lønn som Førstekonsulent/Fagkonsulent fra kr 425 300 til kr 598 900 avhengig av utdanning og kvalifikasjoner
  • Gode utviklingsmuligheter
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Engasjement ut 2024 med mulighet for forlengelse. Ønsket oppstart så snart som mulig
  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    23.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5668107
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 03.04.2024