Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
23.04.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1337, SANDVIKA
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
5668107Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 03.04.2024
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Boligfremskaffer
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
NAV er arbeids- og velferdsforvaltningen i Norge med ca 19 000 medarbeidere. Vi leverer tjenester og stønader til 2,8 millioner mennesker. Gjennom vår innsats skal flere få mulighet til å være i arbeid, delta i samfunnet og være sikret inntekt. Som ansatt i NAV skal du jobbe etter NAVs intensjoner og mål.
Vår visjon "Vi gir mennesker muligheter" er overordnet i vår jobb ut mot kommunens innbyggere. Vi skal gi veiledning og bistand til å komme ut i arbeid og aktivitet. Dette gjøres i samarbeid med lokalt nærings- og arbeidsliv. NAV Bærum er et ambisiøst og utviklingsorientert NAV kontor med ca 200 medarbeidere. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester. Vi skal sikre våre brukere mulighet for arbeid, mulighet for meningsfull aktivitet og mulighet for inntektssikring i henhold til lovfestede rettigheter.
Vi søker nå etter boligfremskaffer i engasjement i avdeling for Oppfølging og Økonomi. Oppstart snarest.
Stillingen krever stor arbeidskapasitet, struktur og sosialfaglig kompetanse, samt fleksibilitet til å håndtere mange oppgaver samtidig. Avdelingen jobber med saksbehandling og veiledning etter lov om sosiale tjenester i NAV, samt sosialfaglig og arbeidsrettet oppfølging av våre brukere i tillegg til helseavklaring.
Kvalifikasjoner:
Krav:
- 3-årig relevant utdanning fra høyskole/universitet (NOKUT godkjent)
- Realkompetanse kan veie opp for utdanningskravet
- Ha god veilednings- og relasjonskompetanse
- Ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- God sosialfaglig kompetanse og evne til å håndtere og prioritere mange oppgaver
- Motivert til å arbeide med veiledning og tverrfaglig samarbeid
- Førerkort klasse B
- Disponere egen bil
Ønskede kvalifikasjoner:
- Erfaring fra liknende arbeid med å skaffe boliger
- Kjennskap til boligmarkedet i Bærum og omegn
- Erfaring med rapportering og journalføring
Personlige egenskaper:
- Ha stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
- Håndtere høyt arbeidstempo med mange henvendelser fra brukere og samarbeidspartnere
- Være strukturert og systematisk
- Være serviceinnstilt, initiativrik og løsningsorientert
- Ha gode samarbeidsevner og bidra til utvikling av vårt arbeid med målgruppen
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
- Aktive og engasjerte kollegaer
- Fleksitidsordning
- Lønn som Førstekonsulent/Fagkonsulent fra kr 425 300 til kr 598 900 avhengig av utdanning og kvalifikasjoner
- Gode utviklingsmuligheter
- Offentlig tjenestepensjon
- Engasjement ut 2024 med mulighet for forlengelse. Ønsket oppstart så snart som mulig
- Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
23.04.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1337, SANDVIKA
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
5668107Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 03.04.2024