Ledig stilling

Helse Sør-øst RHF

Avtaleforvalter

Offentlig forvaltning

Om stillingen og hvem vi er

Sykehusinnkjøp HF er et nasjonalt helseforetak med ansvar for å gjennomføre og forvalte anskaffelser på vegne av alle sykehus i Norge. Vi inngår avtaler på alt fra medisinsk utstyr og legemidler til bygg, IKT og tjenester – og følger dem tett opp i hele avtaleperioden. Dette gjør oss til en av Norges største innkjøpsorganisasjoner, med et sterkt fagmiljø innen offentlige anskaffelser, kontraktsforvaltning og leverandøroppfølging. Vår avdeling skal bidra til at avtalene vi har inngått gir verdi i praksis – for sykehusene, pasientene og samfunnet. Du blir en del av et solid fagmiljø i kontinuerlig utvikling, med engasjerte kolleger, tydelig samfunnsoppdrag og et godt arbeidsmiljø.


Vi søker nå etter en strukturerte og serviceinnstilte avtaleforvalter

Vil du bidra til at avtalene vi har inngått for sykehusene i Norge faktisk fungerer i praksis? Er du typen som liker å ha oversikt, få ting unna, og samtidig være den trygge personen som helseforetakene kan kontakte når det gjelder praktisk avtaleoppfølging? Da kan dette være stillingen for deg. Vi søker nå etter en ny kollega til vårt kontor i Trondheim.


Om rekrutteringsprosessen

Vi har vanligvis to intervjurunder, med sjekk av attester og referanser. Alle søkere får tilbakemelding på søknadene sine, uavhengig av om de blir kalt inn til intervju eller ikke. Sykehusinnkjøp HF er pliktig til å utarbeide offentlig søkerliste. Dersom du ønsker å reservere deg mot oppføring, må du oppgi og begrunne dette når du søker på stillingen. Du vil bli kontaktet dersom søknaden ikke blir innvilget og få anledning til å trekke søknaden, jf. offentlighetsloven § 25.

 

Hvor holder vi til?

Stillingene er plassert i divisjonen for støttetjenester og administrative kjøp, avdeling avtaleforvaltning. Kontorsted for den stillingen er på vårt kontor i Trondheim


Kvalifikasjoner:

- Relevant utdanning (f.eks. administrasjon, økonomi, helsefag, jus)

- Erfaring med oppfølging av kontrakter, kundehenvendelser eller systemarbeid er ønskelig

- Kjennskap til offentlige anskaffelser er en fordel, men ikke et krav

- Evne til å sette seg raskt inn i digitale arbeidsverktøy og rutiner

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som:

- Har et skarpt blikk for detaljer og systematikk

- Trives med moderne prosessorientert arbeidsflyt der analyse av data er en viktig del av jobben

- Har god skriftlig og muntlig formidlingsevne på norsk

- Er godt kjent med bruken av Office programmene Outlook, Teams, Excel, PowerPoint etc.

- Liker å hjelpe andre – og har en naturlig serviceinnstilling

- Løsningsorientert og jobber selvstendig

- Holder hodet kaldt når det er mange henvendelser på en gang

Vi tilbyr:

En viktig rolle med stor samfunnsverdi – du bidrar til at sykehusene får tjenestene og varene de trenger og dermed kan frigi tid og ressurser til pasientbehandling

Et faglig sterkt og inkluderende arbeidsmiljø

Moderne kontorlokaler og fleksibel arbeidshverdag

Tett oppfølging i opplæringen og støtte fra erfarne kolleger

Mulighet for både faglig fordypning og utvikling over tid

Lønn etter avtale og kvalifikasjoner

Gode pensjons- og forsikringsordninger

Livsfaseorientert personalpolitikk

Mulighet for trening i arbeidstiden

Mulighet for hjemmearbeid