• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    09.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5715567
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Avdelingssykepleier på somatisk korttidsavdeling. 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

                     Ønsker du en spennende lederstilling der du kan påvirke og videreutvikle tjenestetilbudet for personer på vårt behandlingssenter.   

Åsaheimen behandlingssenter har nylig flyttet inn i et topp moderne bygg med høy standard , og med gode teknologiske hjelpemidler. Behandlingssenteret har totalt 100 plasser fordelt på 5 avdelinger. Hver avdeling har 20 plasser. 
 Behandlingssenteret tilbyr behandling innenfor et bredt spekter fordelt på somatiske korttids avdelinger, demens, rehabilitering og bokollektiv for unge funksjonshemmede.

På Åsaheimen er det  et godt læringsmiljø, der pasientene får medisinsk behandling og pleie av høy kvalitet. Vi har som mål å gi trygg og god omsorg med fokus på livskvalitet og mestring.  Individuell tilrettelagt behandling skal være med å bidra til at beboerne er i sentrum og danne utgangspunkt for vår bistand. 
Behandlingssenteret drives under Etat for sykehjem i Bergen kommune.

Som avdelingssykepleier vil du arbeide tett opp mot enhetsleder og ledergruppen som består av 5 avdelingsledere ,personalkonsulent og sykepleierfaglig konsulent .Det er viktig for oss at du arbeider selvstendig, og at du drives av å skape resultater sammen med andre. Vi kan tilby en dynamisk arbeidshverdag med mye som skjer. Hos oss er ingen dager like og du må trives med at flere parallelle prosesser foregår på samme tid.  

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier med videreutdannelse innen ledelse
  • Ledererfaring fra tilsvarende arbeid vil bli vektlagt 
  • Erfaring og kunnskap om bemanningsplanlegging og bruk av turnusverktøy 
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.
  • God IKT kunnskap 
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig, samt god formuleringsevne
  • Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B2 test i norsk (tidligere
    Bergenstesten)
  • Utdanning fra utlandet må ha godkjenning av NOKUT
  • Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
  • Gyldig politiattest

Personlige egenskaper:

Personlig egnethet vektlegges , og vi søker deg som som :

  • Er en god rollemodell som  motiverer dine medarbeidere, og oppmuntrer til dialog og samarbeid.   
  • Er tillitsskapende med gode kommunikasjonsevner og samarbeidsevner  
  • Er fleksibel ,selvstendig og jobber godt under press. 
  • Er ansvarsbevisst ,stabil og lojal 
  • Jobber målrettet , systematisk og har et helhetlig blikk for avdelingen og virksomheten
  • Du må kunne vise til god struktur og nøyaktighet, evne til å levere resultater innen personalarbeid og budsjett

Vi tilbyr:

  •  En spennende jobb som du skal få være med og forme selv, med mange muligheter
  • Godt arbeidsmiljø  
  • Egenutvikling 
  • Høyt faglig nivå
  • Utfordrende arbeidsoppgaver
  • God pensjonsordning
  • IA-bedrift
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    09.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5715567
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune